Darah3 schreef:Ja precies, gewoon rond bellen of ze dat doen!
Die 5cm kan echt een hoop schelen.
Heb al meteen even een mailtje gedaan naar een lingeriezaak hier in de buurt haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Goh ik heb echt wat aangewakkerd zo te lezen
Ze heeft zeker wel een punt denk ik. Er zijn zat voorbeelden van bh's die gewoon goed lijken te zitten, maar met een kleinere omvang + grotere cup beter zitten. Maar als je zo lang anders gewend bent, is het ook wel wat raar om een veel strakkere omvang te nemen of wat letters verder in het alfabet. Maar mijn advies is om het niet meteen af te schrijven!
Goede speciaalzaken in Nederland redeneren inderdaad ook ongeveer volgens dit principe Zwerte en Daenerys! Meerdere keren gelezen. De mensen die daar eens heen gaan komen dan ook ineens met een hele andere cupmaat thuis :P
Geryon schreef:Ik denk niet dat je het begrijpt..![]()
Als je ongeveer in 80A past, is 90D echt enorm veel te groot!
Butterfly schreef:Geryon schreef:Ik denk niet dat je het begrijpt..![]()
Als je ongeveer in 80A past, is 90D echt enorm veel te groot!
Dat dacht ik ook al xD
Nou ja, passen zal iig wel lukkenik kon ook niet goed meten, mijn meetlint is pleitos. En eerst met een band meten en vervolgens die weer opmeten was vast niet de beste manier
Radieuxje schreef:Volgens deze methode ben ik van een 75c naar een 65E gegaan, wat een verschil! Maar ga het zeker eens proberen, kijken of het uitmaakt
Kasmir schreef:Van een 85B naar een 75F![]()
Mijn BH's zitten nooit lekker, de enig die ik lekker vind zitten is een oude zonder beugel maar daar zit de band inderdaad aanzienlijk strakker. Ik ga eens kijken wat dit verschil doet.
Heb ook even de BH aangetrokken die mij is aangeraden bij de winkel, daar kon ik ook de band echt een heel eind naar achteren trekken op het strakste haakje dus ik gok dat het daar echt fout gaat bij mij. Ben heel benieuwd, alhoewel ik niet direct denk dat ik een F nodig heb
Jorinda schreef:Zwerte en Daenerys, zijn dat beide lokale lingeriezaken dan? Want ik kan ze allebei niet vinden op Google
Simoonzel schreef:Ik heb zelf 75A, maar ik snap de logica hier niet helemaal. Je mag je band aan de achterkant niet uit kunnen rekken? Het is toch elastisch? Als ik een strakkere band aandoe staat aan het eind van de dag mijn bh in mijn huid gegraveerd. Juist, ik ben dus na een paar minuten al afgehaakt.