Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ittheclown schreef:Ik denk ook niet dat het CH is.. als ik Ch heb ga ik onder een ijskoude douch staan heen en weren terwijl ik tegen mijn slapen aan sla met een platte hand.. dat is voor mij de enigste manier om enigsinds ermee om te gaan, verder mag ik er helaas geen meds etc voor dus voor mij is het.. de tanden op elkaar en het uitzitten. Gelukkig heb ik voor de gewoone migraine wel preventief pillen , anders wisselde mijn hoofdpijnen elkaar fijn af.
Als je echt CH heb kan je echt niks geloof me, en idd op een weiland met paarden staan doe ik met flinke migraine ook nog wel maar met CH kan ik amper mijn ogen open houden van de pijn, dus denk idd Migraine of mischien Migraine in combinatie met een Spanningshoofdpijn.
Wat je ook wel eens hoort is dat mensen ook behoorlijke hoofdpijn kunnen krijgen als er iets niet goed zit in hun neck of kaakgewricht, mischien ook eens laten nakijken als je mischien gevallen bent van paard etc?
En je hoeft het niet gevoeld de hebben.. ik heb eens zo een 30 minuutjes paard gereden nadat ik gevallen was met paard en al ( paard gecheckt etc en er weer op leek dat ik niks had behalve kapotte kin wang en cap), bleek ik een dubbele polsbreuk te hebben en ik voelde niks terwijl ik reed
Maar iniedergeval was dat dus volgens haar de boosdoener, mocht het weer terug komen met regelmaat, dan meteen bellen en langskomen.