Morgen zal het vast weer vol staan met mensen die het er niet mee eens zijn, maar goed.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dat is pas erg....
listiglistje schreef:Ik snap eerlijk gezegd dit soort topics niet zo...waar maak je jezelf druk om, erg zijn vele ergere dingen in het leven!
Pfff ik kan het nu toch al slecht hebben...stalgenootje en vriendin van mij is eergisteren met spoed
opgenomen in Nijmegen, jong(28), succesvol, knap en slank, maar wel nierkanker, plek op der longen en nu dus uitzaaiingen naar haar hoofddat is pas erg....
En dan zit TS zich druk te maken over mensen met overgewicht...ik zou zeggen ga eens kijken wat er allemaal in het ziekenhuis ligt
bruintje123 schreef:@tigra.Ik vind ivf niet nodig.
Ik wil niet betalen aan een ander zijn kinderwens.
Moet je dat eens hardop zeggen.
Wat niet mijn mening is maar om aan te geven dat we allemaal ergens voor betalen waar we zelf niets van nodig hebben.
Tigra_ schreef:Er zijn natuurlijk altijd situaties die erger zijn. Maar om dan maar te zeggen dat TS zich niet druk moet maken. Ze wil gewoon de discussie aangaan. Volgens mij maakt TS zich niet zo druk maar zijn jullie dat eerder omdat TS een andere mening heet die ik dus ook niet zo gek vind.
En voor iemand die het zei ik ben niet echt een slank hoor dus dat klopt ook niet.
Tigra_ schreef:bruintje123 schreef:@tigra.Ik vind ivf niet nodig.
Ik wil niet betalen aan een ander zijn kinderwens.
Moet je dat eens hardop zeggen.
Wat niet mijn mening is maar om aan te geven dat we allemaal ergens voor betalen waar we zelf niets van nodig hebben.
Van mij mag je dat zeggen hoor. Ik lig daar niet wakker van. Ik denk dat mensen dit gewoon iets te persoonlijk oppakken maar dat is altijd als het over gewicht gaat.
listiglistje schreef:Ik snap eerlijk gezegd dit soort topics niet zo...waar maak je jezelf druk om, erg zijn vele ergere dingen in het leven!
Pfff ik kan het nu toch al slecht hebben...stalgenootje en vriendin van mij is eergisteren met spoed
opgenomen in Nijmegen, jong(28), succesvol, knap en slank, maar wel nierkanker, plek op der longen en nu dus uitzaaiingen naar haar hoofddat is pas erg....
En dan zit TS zich druk te maken over mensen met overgewicht...ik zou zeggen ga eens kijken wat er allemaal in het ziekenhuis ligt
ster21 schreef:vind het wel heel bizar, die hele gewichtsdiscussie, zeker omdat het bij mij overkomt alsof "te" dunne mensen, direct anorexia hebben en dus super ongezond zijn en daar bovenop is dat "magere" ook nog is heel "lelijk". Mensen met overgewicht kunnen dan weer wel opeens "curvy" en "gewoon vrouwelijk rondingen" zijn... dat verschil gaat er bij mij niet helemaal in.
bruintje123 schreef:Tigra_ schreef:Er zijn natuurlijk altijd situaties die erger zijn. Maar om dan maar te zeggen dat TS zich niet druk moet maken. Ze wil gewoon de discussie aangaan. Volgens mij maakt TS zich niet zo druk maar zijn jullie dat eerder omdat TS een andere mening heet die ik dus ook niet zo gek vind.
En voor iemand die het zei ik ben niet echt een slank hoor dus dat klopt ook niet.
Ts maakt zich druk om de centjes.
Ik maak me liever druk om dingen die er wel tot doen.
Ja ook centjes. Zoals geld in de zorg waar het niet hoort. Denk aan bonussen.
En we daarom te veel betalen.
bruintje123 schreef:Over beide horen geen negatieve opmerkingen te komen.
Maar de onzin als slanke dat ze voor jou niet willen betalen zul je toch niet snel horen. Waarom dan wel over een dik persoon?
We zijn allemaal mens met onze tekortkomingen.
De een op het ene vlak, de ander elders
) Al die rammelende botjes en kou lijden waren zeer onprettig. Daarvoor woog ik tegen de 70, veel te zwaar voor mijn lijf en dat was ook niet prettig.
) en voldoende beweging (ondanks de beginnende reuma) heb ik nu toch wel een aardig velletje waar ik mij prettig bij voel.