Stagediver schreef:@splinterz hoelang heb je het gebruik zelf?
Melatonine is bewezen dat het niet helpt, is een onderzoek voor gedaan. Dat weet ik toevallig..Weet niet meer precies hoe het zit, maar mijn exschoonmoeder die werkt voor een universiteit en is daar proffesor (in USA) Die heeft mij toen eens van alles verteld, omdat ik het zelf toen gebruikte en het niet werkte bij mij, kreeg er nare dromen e.d van.
Ik heb het een maand gebruikt omdat ik zeker wou weten of het wel of niet werkte.
Melatonine werkt bij mij super goed, voel me na een half uur rustig/slaperig worden en dan val ik weg. Word nooit wakker snachts en heb geen nachtmerries. Ik neem het niet elke avond, soms pas als ik in bed lig en mn hoofd weer 688duizend dingen door elkaar afspeeld.
Maar zo ken ik ook mensen die er idd raar of anders op reageren. Hoop dat je tzt wel iets vind wat goed voor jou werkt want dit is ook niet fijn zo.
Inderdaad geen honger, gewoon compleet vergeten om iets te eten naar binnen te werken en als het uitwerkt heel depressief en huilerig. Vind het zelf niet prettig en ben daarom nu gestopt, ga proberen over te schakelen naar ritalin.