als je met deo dicht op je huid spuit is het eerst 'verdovend' en even later ontstaat er blauwe plek. Heb het een keer gedaan paar maanden terug, maar nee ga niet door ofso
Bopje
Geplaatst: 11-02-15 18:45
Het gekke is dat er veel meer youtubers zijn die nog veel gekkere en gevaarlijkere dingen uithalen. Maar daar hoor ik niemand over? Ik vind het jammer dat er zo uitgehaald wordt naar deze jonge man door sommige mensen. Hij waarschuwt immers, en dan is het aan de kinderen om het wel of niet na te doen, naar mijn mening. Het is ook absoluut niet nieuw om dit soort ''geintjes'' uit te halen met een deo-bus ! Dat hebben wij vroeger ook gedaan. Of het verstandig was is een ander verhaal.
Enzo die heeft notabene gewaarschuwd en dan nog was hij het niet die het deed! Zijn vrienden deden de "challenge" en hij filmde het, uit mijn oogpunt is dat zeer normaal, aangezien die filmt wat hij meemaakt. Ik vind dat je niet iemand de schuld kan geven van iets dat die niet heeft gedaan.
Sommige mensen doen echt alles om aandacht te krijgen. Is altijd al zo geweest en zal ook altijd blijven. Daar doe je niks tegen.
hannah41
Geplaatst: 11-02-15 19:22
Mm, ik heb mensen op school dit zien doen. Of het idioot is, is niet eens meer een vraag denk ik.Tuurlijk is het idioot! Erg handig van Enzoknol vind ik het niet, maar helemaal zijn schuld is het ook niet echt natuurlijk, ze doen het uiteindelijk zelf. Stoer doen ze zonder hem ook wel, er is altijd wel een manier.
Franciee
Geplaatst: 11-02-15 19:26
Zo'n brandwond had ik ook toen mijn hockey coach (tevens mijn huisarts) mijn knieholte had bespoten met koelspray.... Hij had hem of te dichtbij gehouden of niet af moeten dekken. Hij heeft het spul nooit meer gebruikt. Die brandwond maakte de verdraaide knie een stuk lastiger, pijnlijker en overall vervelender. Ik snap niet waarom je jezelf zo iets aan zou doen. Je ziet het nog steeds (anderhalf jaar geleden) Stomme idioten
7ofhearts
Geplaatst: 11-02-15 19:28
Heb dit een jaar of 36 geleden zelf ook al gedaan......als alternatief voor snijden. Super verrast dat het nu dus "officieel "de kop op duikt. Zelf heb ik daar geen blijvende littekens aan overgehouden, wel jaren lang huidverkleuringen gehad, maar geen blijvende schade.