Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knert schreef:Ik stoor mij mateloos aan hoeveelheid verpakking waar sommige dingen in verpakt zitten. Dat begon mij pas te storen toen ik meer afval ging scheiden.
Citaat:Ik heb een man, twee ratjes, twee konijntjes en twee goudvissen. Welles waar eten mijn vierpotige kinderen veel minder, maar m'n man compenseert dat.
Ik consiminder door bijv. Zo min mogelijk naar de super markt te gaan! Ik ga ALLEEN 1 keer per maand voor grote boodschappen en ik zorg dat ik niet meer dan €50 uit geef!! En door de week haal ik ALLEEN brood en fruit(soms groente, want die heb ik op vooraad in diepvries of blik) en dan zorg ik dat het niet meer is dan €10 per week!
Het is de eerste twee maanden moeilijk, maar je moet gewoon zorgen dat je weet wat jouw kast inventaris is en geen troep kopen!(mini pakjes, individueel verpakt, vers als het houdbaar kan) Ik kom graag langs en doe dit voor mijn vriendinnen voor. Het werkt echt als je het goed in de gaten hebt!
Verder ga ik nooit naar de kapper, ik leer zelf mijn mans haren knippen en hij doet van mij. Hij kan zelfs föhnen nu!
Wubwub schreef:Nee idd, en ik heb niet eens een man!!!
Ik ga maar 1 keer in de 3 a 4 maanden, scheelt ook
Wubwub schreef:Ik was mijn haar nu nog maar 1 a 2 keer in de week
Niet uit gemakszucht maar mijn haar blijft zo prima schoon en niet vet. Ik ga zodra mijn shampoo op is over op de no-poo methode en daarna helemaal niks, behalve water.
Schijnt je haar nog beter van te worden ook