Nu 4 keer geweest Bevalt erg goed, leer veel en vooral fijn om door oefeningen daar te voelen hoe het ook kan zijn
Duplo
Geplaatst: 03-05-15 08:58
Hoi Pluisje,
Hoe gaat het bij jou met de therapie? Ik ben er nog wekelijks en we we zijn vooral met ontspanning en 'zakken' bezig
In de basis landen zeg maar. Wil nu zelf ook een gymbal aanschaffen omdat ik daar merk dat ik daarop makkelijker kan zakken dan op bijv een stoel
Ben nog steeds erg blij met mijn keuze om dit te proberen.
pluisje88
Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-15 16:17
Ik Ga donderdag voor de 8e keer. Na deze keer ben ik door mijn vergoedingsbedrag heen helaas. Bij mij is er nogal het nodige te doen dus ik ben nog lang niet klaar zegmaar :0 Tot nu toe is het elke keer nog bankwerk met aanraking om mezelf beter te gaan voelen in mijn vel en beter in balans te komen. we doen dus niet echt oefeningen maar meer het loslaten en accepteren van mezelf. Beetje lastig uit te leggen. Er is bij mij iets zo hardnekkig dat we alleen dit hebben gedaan tot nu toe.Ik merk wel dat het me echt heeeeeel erg goed doet en dat ik deze tijd ook gewoon echt nodig heb.
Ik zit helaas in de vervelende situatie dat ik werkloos ben geraakt, dus ik moet ook nog inleveren op mijn al zo kleine inkomsten. Ik ben na deze keer dus genoodzaakt om minder vaak te gaan of zelfs tijdelijk helemaal te stoppen zo lang ik geen werk heb. Zal het donderdag eens voorleggen. wil eigenlijk echt niet stoppen maar helaas kun je niet uitgeven wat er niet binnenkomt
Ik ben ook zeker super blij dat ik dit geprobeerd heb zou het iedereen aanraden Fijn dat het je goed bevalt!
Jeetje wat klote dat je zonder werk zit! Heb je nog wat kunnen regelen?
Hier gaat het erg goed, grootste spanningsbron is weg nu ik weg ben uit mijn relatie
Ga nu om de week en moet het nu ook zelf gaan betalen dus denk dat ik ga zakken naar 1 keer per maand om er nog wel ff regelmaat in te houden met feedback van haar Heb zelf een grote gymbal gekocht en daar zit ik regelmatig op erg fijn
Ik heb inmiddels, binnen 4 weken werkeloosheid weer een nieuwe baan gevonden voor 3 dagen per week. Gelukkig maar. Wel weer iets nieuws wat bij mij verschrikkelijk veel spanning bracht. Ik was vorige week dinsdag weer helemaal weer terug bij af en had de hele dag door een opgejaagd/gestresst gevoel. Voelde me heel opgejaagd en onveilig. Had nog een afspraak staan en na dat uur was het alsof ik herboren was. Jeetje zeg wat hielp dat. Nu deze maand even twee afspraken gepland als noodplan en dan zien we wel weer verder. Moet het nu zelf betalen en met een prijs van 83,50 per behandeling laat je het wel uit je hoofd om vaker per maand te willen... Was al een tijdje 1x per maand en had echt het gevoel dat ik goed op weg was. Nu dus even een Terugval gehad. Volgende week dinsdag weer. Zit nu op behandeling 9 of 10.