Foundation

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 18:09

Na een jarenlange speurtocht (en goede vriendin die make up artist is!), tig merken en soorten geprobeerd en afgekeurd ben ik nu beland bij Etos nr 2.
De enige die je bij mij niet ziet, maar die me wel mooier maakt :o :D
Het is zo persoonlijk en dat heeft niets te maken met duur of goedkoop merk.

Stitatio

Re: Foundation

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:08

Vichy!

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:12

De Catrice Photo Finish foundation gaat uit het assortiment, dus het heeft niet veel nut om die nu aan te gaan schaffen. Hier is hij al geen eens meer verkrijgbaar.

Ik gebruik zelf de Catrice All Matt Plus in 010 en breng deze aan met een vochtige beautyblender of een stippling brush. Zo heb je wel wat minder dekking, maar blend hij wel mooier in mijn huid.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:15

Ik heb verscheidene foundation in gebruik. De ene keer pak ik Gosh. Andere keer matte rimmel, matte maybeline, vloeibare MaxFactor, poeder. Primer wissel ik af maar ik merk dat de MaxFactor primer die ik nu op heb niet past bij mijn huid. Idem voor de primer van essence. Ook die werkt niet. Die van Gosh overigens werkt wel.

Catrice werkt niet bij mij. Verkeerde ondertoon en zelfs de lichtste kleur maar me een wortel :+

Afhankelijk van mijn huidskleur, huidstatus en de dekking die ik wil pak ik mijn foundation

Gekkie10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 23:30

Nicolien schreef:
De Catrice Photo Finish foundation gaat uit het assortiment, dus het heeft niet veel nut om die nu aan te gaan schaffen. Hier is hij al geen eens meer verkrijgbaar.

Ik gebruik zelf de Catrice All Matt Plus in 010 en breng deze aan met een vochtige beautyblender of een stippling brush. Zo heb je wel wat minder dekking, maar blend hij wel mooier in mijn huid.

Ohh lekker handig..
Ik had ook altijd de photo finish.. vond het al raar dat die niet meer binnen kwam.. dan maar weer opzoek naar een andere

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:44

jammer dan maar verder kijken..blijf voorlopig dan maar bij de miracle touch van max factor1
wat vinden jullie van de loreal the nude magique?

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 20:51

vind die nl ook wel fijn maar beetje knoeiboel om de foundation uit het flesje te halen zonder spatel en je moet schudden omdat het een foundation op oliebasis is.
verder blijft deze wel mooi zitten en dekt ook vrij goed..vooral bij een wat drogere huid