wendyenbram schreef:Ja is dat zo? nou dan zie ik het andersom, liever 1 kind wat al haar hele leven kwakkelt en gehandicapt is overlijden aan de mazelen (terwijl er een hele mazelen epidemie is lag nederland echt niet plat) Dan 8 kinderen dood of ziek in 1 jaar!!!! aan een vaccin!
Mensen Nederland ligt niet plat, na het missen van vaccins. Ja oke die werkende moeder die wil natuurlijk geen ziek kind voor 3 a 4 weken in huis (mazelen)
Ga nu eerst eens even kijken wat vaccins zijn, waarvoor ze gegeven worden, en door wie! ga dan pas eens roepen. Ik zeg dus niet dat vaccins niet zouden werken (al denk ik oprecht dat vele echt niet werken) Maar ga niet lopen roepen uit angst.
En dan nog. er zijn zoveel vaccins die ik in mijn kind moet proppen, terwijl meerdere van die vaccins helemaal niet nodig zijn, om jouw kind veilig op te laten groeien. Houd toch eens op met die angst propagenda.
Nee ik vaccineer niet!, en nee mijn kinderen zijn geen gevaar voor jou of je kind. want ze komen niet op het KDV. en ja ik werk wel! Maar ik zorg in familiekring voor mijn kind. Ga jij nou maar zorgen dat je niet meer onder mensen komt. voor je het weet lig je plat...
Oke nu was ik wat fel, maar meen het wel. mensen reageren alleen maar zo uit angst.
Als iedereen stopt met vaccineren denk ik dat jij nog zal schrikken van de gevolgen. Dus ja liever een aantal dood aan de gevolgen van vaccineren dan half Nederland dood aan de gevolgen van niet vaccineren.