Goede beha voor een maatje meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:17

smurffie schreef:
Freya Heb je ook steeds meer in winkels, echt het proberen waard.

Voor mij is B echt heel klein O:), D ook gewoon gemiddeld, na de E cups word het zwaarder, alleen heeft het toch ook met omvang te maken!

Dat vind ik voor volwassenen ook. Maar ik ben 13 :)

loadihra

Re: Goede beha voor een maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:23

Kijk eens bij de bh's van primma donna. Ze zijn wel iets prijziger dan hunkemoller en sapph bijvoorbeeld maar daarin tegen zitten ze echt heerlijk. Ik heb mijne toch al 2 jaar en ze zien er nog bijna als nieuw uit :)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:36

Ik ben ook fan van de Chantelle BH's, super fijn en blijven sowieso een jaar goed. Is alleen wel een beste investering als je eens een hipper ontwerp wil.. Beetje de lingeriezaken reclame's in de gaten houden.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:45

Oh ik ga hier eens even meelezen! Ik ben beperkt tot sport bh's die mij echt lekker zitten, en als ik over een tijdje mijn operatie heb gehad wil ik natuurlijk nog steeds fijne bh's, maar stiekem toch wel eens wat anders dan alleen de sport bh's :=
Spoiler:
Met mijn nu nog 85 J houd ik mijn vlaamse reuzen liever in een stevig hok _O-

Maritelisab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:52

Ook hier een vrij grote cupmaat, 75E.
Ik draag alleen maar bh's van primma donna en marie jo. Breed assortiment en past perfect bij mij. Hangen in die winkel waar ik ze koop ook altijd andere merken speciaal voor grotere maten. Zou zo snel de merken daarvan niet weten.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 01:06

drawerlover schreef:
smurffie schreef:

Voor mij is B echt heel klein O:), D ook gewoon gemiddeld, na de E cups word het zwaarder, alleen heeft het toch ook met omvang te maken!

Sorry b is echt niet groot. eerder normaal. Ook als 13 jarige.

Hier 75g in de aanbieding. Koop bh's in een kleine speciaalzaak

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 01:18

Ik heb volgens de 'beha advies mevrouw' 75E maar ik vind mijn borsten echt helemaal niet groot :') volgens mij heb ik gewoon een rare vorm die klein lijkt maar groot is, ofzo. Anyhow, ik heb één van mijn eerste fijne beha's gevonden bij triumph. Bedekt de hele tet, gaapt niet, zie je niet zitten onder n t-shirt, maakt ze erg mooi van vorm, bandjes zakken niet af, biedt goede ondersteuning enz.
k heb een speciaal model waarbij de beugel niet van een hard materiaal is gemaakt, maar van siliconen. Ideaal!
Verder vind ik de push up sportbeha van de hunkemöller erg fijn! Die hebben een sport beha die waarbij de bandjes op de rug samenkomen zodat ze niet afzakken. Verder vind ik alles van de hunkemöller verschrikkelijk.
Behalve mijn triumph en hunkemöller draag ik sportbeha's van de livera! Die zijn geweldig. (en je kan ze perfect onder jurkjes aan die geschikt zijn voor wat kleinere borsten :) )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 07:25

Prima Donna, Chantelle en Marie Jo kan ik je van harte aanbevelen. Ga naar een goede luxe lingeriezaak en laat je adviseren, dan weet je zeker dat je met en goede, passende BH thuis komt waar je een tijd mee vooruit kunt.

Iemand vroeg over goede, stevige bikini's die niet oubollig zijn? Ik vind aubade, huit, seafolly en baku echt heel tof :j

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 07:35

75 I en ik zweer bij prima donna en freya als sportbh.
Ik ging altijd naar een winkel hier in de buurt maar die verkochten tot en met h. Nu haal ik ze voortaan in eindhoven, ideale winkel meerdere modellen dus kan nog kiezen ook. Weet alleen de naam zo niet meer.

LynnDenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 07:36

Als ik snel weer even een nieuwe basic bh nodig heb dan ga ik voor een minimizer. Die sluiten veel hoger aan en zitten lekker stevig. Die koop ik gewoon bij hunkemoller.

Maar de bhs waar ik meer voor betaal gaan zeker langer mee.

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:10

Primadonna is HET merk voor de vollere borst. Het zijn prachtige stukjes vakwerk. Duur, maar dan heb je ook wat.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:33

Ga naar een goede lingeriezaak en pas diverse bh's.
Marlies Dekker, Wow, Saphh ziet er niet uit bij mij.
Ik heb een vrij brede borstaanzet.
Primadonna Twist zit erg mooi.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:37

Ts: als ik jou was zou ik eens langs de hunkemuller gaan en je laten helpen met het uitzoeken van BH's, dan krijg je alle verschillende soorten maten merken en modellen. Ik heb dat laatst ook gedaan en ik heb nu echt een hele fijne gekocht.. Ik dacht altijd dat ik 85 c/d had.. Maar ik heb dus 80e schijnbaar haha dus ik heb ook altijd verkeerde maten gekocht waardoor de bhs nooit helemaal mooi zaten.
Misschien heb je er iets aan!
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 26-01-15 08:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:40

Ik heb de satin voorgevormde BH van de Hunkemöller, deze heb ik maar liefst in 5 kleuren! En met mijn 75E een aanrader... En anders zoals hier boven, laat je eens adviseren bij Hunkemöller

nwankwo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 08:48

Hallo,

Zelf heb ik maat 75 D/E.
Ik ga altijd naar de speciaalzaak en koop dan de bh's van Primadonna en Mariejo.
Deze bevallen mij zeer goed en zijn erg stevig.
Ook vind ik ze super zitten en hebben ze altijd leuke collectie's!
Ze hebben ze ook verkrijgbaar met een de voorkant een hoger stukje zodat het inderdaad allemaal wat steviger zit.
Zelfs als ik een keer spring zit het nog steeds allemaal op z'n plek (net zo goed als een sportbh eigenlijk) :P

Het enige nadeel is eigenlijk de prijs, ze zijn vrij prijzig.
Meestal betaal ik rond de €80.- per stuk, maar dan heb ik wel iets goeds en wat ook erg lang meegaat.

Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:03

Zoals hier al een aantal keer is gezegd: freya. Ikzelf vind Triumph ook heel fijn en prima betaalbaar.
Voor de echte grote maten: probeer lace-lingerie.nl eens. Gemakkelijk bestellen en veel aanbod in grote maten!

Narita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:28

drawerlover schreef:
smurffie schreef:

Sorry meid, maar B niet echt ‚groot’ voor een 13-jarige.

TS, als het een beetje in de buurt is zou ik eens een kijkje nemen bij de primark. Verder loop ik altijd gewoon een rondje door de stad en vraag ik het in de winkel zelf. Als wat ze aanbieden niet bij me past loop ik zo weer door :D Zeker omdat D nog een hele gangbare maat is.

mariskalaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:32

Ik kom altijd weer uit op het merk prima donna. Alle merken al gepast en vele uren in eenlingeriezaak gespendeerd maar dat merk zit toch echt het lekkerst. Heb ook een behoorlijke maat maar dat zit altijd stevig. Nu ook in badkleding te verkrijgen.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:35

Prima Donna inderdaad. En qua sport beha's zweer ik bij Swegmark (via de webwinkel Timarco).

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:41

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 09:47

Naron in Breda is ook een hele fijne winkel. Ik heb écht een hekel aan mijn borsten, het zit altijd in de weg, en alle kleding die ik normaliter goedkoop koop wordt door m'n bh's weer goed gecompenseerd >;)
Dit zorgde er ook voor dat ik heel lang met te kleine bh's heb gelopen puur en alleen omdat ik ook gewoon géén hulp wilde. Nu bij Naron op aanraden van een vriendin van vriendlief me daar laten helpen.

Nou.. echt. :') waarom ik dit niet eerder heb gedaan.

Enfin, Naron dus :j Ook omdat ik hier in de buurt niks vond qua fijne winkels. Nu zag ik op pagina één een winkel nog in Enschede, daar kan ik ook nog kijken dan :j

Ik zal ook eens kijken op de link hierboven :j

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:08

Narita schreef:
drawerlover schreef:

Sorry meid, maar B niet echt ‚groot’ voor een 13-jarige.

TS, als het een beetje in de buurt is zou ik eens een kijkje nemen bij de primark. Verder loop ik altijd gewoon een rondje door de stad en vraag ik het in de winkel zelf. Als wat ze aanbieden niet bij me past loop ik zo weer door :D Zeker omdat D nog een hele gangbare maat is.

Ja maar ik ben nogal heel klein voor mijn leeftijd en ik heb de dikste van de klas zo ongeveer. Dus ja...

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:11

Danique schreef:
Is 75-B echt al groot? := Dan heb ik vast gigantische boobies. Ik haal er liever meerdere bij de primark, die zitten dan 6 weken goed en dan koop ik weer nieuwe. Dat is beter dan een BH voor 80 euro die 12 weken goed zit, ik heb niet zo veel te besteden dat ik steeds weer een nieuwe BH kan halen.

Een BH van 80 eur zit echt wel langer goed dan 12 weken hoor, zeker als je er op een gegeven moment meer zou hebben en ze af kunt wisselen ;-)

Primadonna is een favoriet van mij, prachtige bh's die geweldig goed zitten en mooi blijven.
Verder voor het sporten heb ik Anita bh's, ook prima en mooi en stevig..

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:15

NoName126 schreef:
Primadonna is HET merk voor de vollere borst. Het zijn prachtige stukjes vakwerk. Duur, maar dan heb je ook wat.

Inderdaad en als je eenmaal je maat en de modellen een beetje kent.. dan is er een hele fijne site met Freya en Primadonna's en je krijgt dan ook nog kortingen als je er meerdere neemt.

http://www.lace-lingerie.nl/

Heb er op die manier een aantal Anita's (sportbh) en PrimaDonna's gekocht en dat scheelt aanmerkelijk als je korting krijgt. Nadat je besteld hebt, krijg je vaak via de mail ook nog hele mooie aanbiedingen!

miamivice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 16:17

Zoals hierboven gezegd: Prima donna. Ik heb ook grote borsten en draag alleen maar Prima donna. Wel in de uitverkoop. Ik weet mijn maat en bij de bijenkorf bijvoorbeeld hebben ze vaak aanbiedingen. Succes!