Ik hoefde niets kwijt, want ik was niet te zwaar, maar twee kilo minder vond ik wel fijn.
Qua gewicht ben ik misschien 1,5 kg kwijt, maar qua omvang meer dan een kledingmaat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik selecteer ook brood en crackers hierop. Sowieso eet ik bijna geen brood, maar vaak havermout, kwark, een speltcracker of salade. Als tussendoortjes pak ik vaak pompoenpitten/zaden/gedroogd fruit/noten, kwark met fruit of gewoon alleen fruit. 
Selka schreef:Zoetmiddelen Azmay? Wat moet ik mij daarbij voorstellen. Is dat naast het suiker wat bijvoorbeeld in pindakaas zit of?
Nachtlampje schreef:Water kun je goed aanlengen met een beetje citroensap. Geeft een fijne, frisse smaak en zo nodigt het eerder uit om nog een slokje te nemen. Daarnaast mag het gemiddelde lichaam best een iets hogere zuurgraad aannemen en is citroensap dus ook gezond. (ik weet de fijne details even niet meer)
.
MorganeR schreef:Dingen als bmi vind ik vaak zo stom. Als je 14 bent zou je maar 45 kilo mogen wegen. En ik met mijn 170 en 65 kilo zou al dik in het overgewicht zitten... Uhhh...
Verder, bedankt voor de tips allemaal!
Helaas heb ik op dit moment best veel stress door school en ga ik daar juist van eten.