Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
vroeger deed ik dat wel, nu niet meer nu ik zelf de waterrekening moet betalen.
Ik was alleen niet meer elke dag mijn haar, (althans ook afhankelijk van de omstandigheden), maar als ik alleen op kantoor ben geweest en opde bank thuis was ik mn haar niet

Zwerte schreef:maar als ik veel thuis ben kan het gerust twee keer per week zijn... Wel elke dag even een washand over bepaalde onfrisse delen, maar ik douche pas als ik onfris ga ruiken of me vies voel.
Goof schreef:Zwerte schreef:maar als ik veel thuis ben kan het gerust twee keer per week zijn... Wel elke dag even een washand over bepaalde onfrisse delen, maar ik douche pas als ik onfris ga ruiken of me vies voel.
Oei, als je gaat douchen als je onfris gaat ruiken ben je mijns inziens al te laat, no offence![]()
Ik wil dat te allen tijde voorkomen, daarbij houd ik van douchen. Tijdens een lange vlucht naar Australië ofzo zou er een dag overheen kunnen gaan, maar anders douche ik echte dagelijks (of zelfs 2x per dag).
Ik gebruik altijd neutrale zeep van Dove of Nivea. Ik wil gewoon fris ruiken, niet naar een of andere exotische geur
(die vaak toch veel te zoet is). Zolang ik niet stink naar zweet, vind ik mijn eigen lichaamsgeur prima. 
Dan kan het er weer een dag tegenaan.
Droogshampoo gebruik ik enkel om te preppen.Goof schreef:teugeltje schreef:Het helpt je aura te reinigen en beschermen tegen negatieve invloeden!
Ook idd even geprobeerd tanden mee poetsen onder de douche, mijn tanden voelde nooit zo schoon aan!
Say what?