Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XxMariellexX schreef:Kom net weer van de tandarts vandaan was in 1 x weer heel erg gaan bloeden en dat hield niet meer op en er bleek nog een klein fragmentje van die kies helemaal onder in mijn kaak te zitten dus dat heeft die er ook uit zitten peuteren en gelijk hechtingen erin laten zetten en nu maar hopen dat het dicht blijft..
XxMariellexX schreef:Kom net weer van de tandarts vandaan was in 1 x weer heel erg gaan bloeden en dat hield niet meer op en er bleek nog een klein fragmentje van die kies helemaal onder in mijn kaak te zitten dus dat heeft die er ook uit zitten peuteren en gelijk hechtingen erin laten zetten en nu maar hopen dat het dicht blijft..
)!!! Wendy_Komen schreef:Maar bij een infectie waar koorts en fikse ontsteking aanwezig was als ik ts mag geloven zou ik zeer zeker wel aan een antibiotica denken!
Wendy_Komen schreef:Dan verschillen wij daarover qua mening.
gabyfedde schreef:XxMariellexX schreef:Kom net weer van de tandarts vandaan was in 1 x weer heel erg gaan bloeden en dat hield niet meer op en er bleek nog een klein fragmentje van die kies helemaal onder in mijn kaak te zitten dus dat heeft die er ook uit zitten peuteren en gelijk hechtingen erin laten zetten en nu maar hopen dat het dicht blijft..
Dat is balen! Fijn dat het nu gehecht is. Je zal vast instructies hebben gehad, maar doe vooral heel rustig aan. Absoluut niet spoelen/roken/alcohol drinken de eerste 24 uur. Beterschap, knap dat je toch weer gegaan bent (alsof je keuze had...)!!!
Antibiotica worden zo min mogelijk gegeven Wendy_Komen.
maarja ik heb het nu hopenlijk alles gehad!
)
XxMariellexX schreef:Nog geen 5 minuten nadat ik mijn laatste berichtje poste knapte de hechting dus weer non stop bloeden nu weer in de wachtkamer bij de tandarts pff dit is echt een gebed zonder einde