Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Ik snap nooit waarom mensen niet gewoon wat minder eten op een dag om af te vallen. Minder eten en meer bewegen. Waarom moet dit altijd met een lastig dieet wat nooit vol te houden is of waarbij je net zo hard weer aankomt als je stopt.
Ik ben zelf 7 kilo afgevallen in 4 maanden door simpelweg wat minder calorieen naar binnen te werken en meer te bewegen. Niks geen vreemd dieet voor nodig.
har166 schreef:@kimberly1995; Ik heb twee jaar geleden het cambridge dieet gedaan en was 14 kg afgevallen. Ik voelde me echt fantastisch tijdens het dieet de periode erna. Ik heb 1 keer last van mn buik gehad en ben toen weer gaan opbouwen. Ik heb toen alleen te snel opgebouwd en kwam in mn oude voedingspatroon terecht. Nu ontbijt ik met een shake, van kruidvat eigen merk, lunch met fruit, neem rond vier uur een cracker of yoghurt en eet 's avonds normaal. Ik blijf zo op gewicht maar val niet af. Ik moet dus meer gaan bewegen en het eeuwige excuus ' geen tijd ' is bij mij van kracht nu het zo snel donker is. Ik wil nu een tweede maaltijdvervanger voor 's avonds maar twijfel of ik me er wel toe kan zetten. Het is echt mentaal en niet lichamelijk dat ik wil eten.
har166 schreef:@kimberly1995; Ik heb twee jaar geleden het cambridge dieet gedaan en was 14 kg afgevallen. Ik voelde me echt fantastisch tijdens het dieet de periode erna. Ik heb 1 keer last van mn buik gehad en ben toen weer gaan opbouwen. Ik heb toen alleen te snel opgebouwd en kwam in mn oude voedingspatroon terecht. Nu ontbijt ik met een shake, van kruidvat eigen merk, lunch met fruit, neem rond vier uur een cracker of yoghurt en eet 's avonds normaal. Ik blijf zo op gewicht maar val niet af. Ik moet dus meer gaan bewegen en het eeuwige excuus ' geen tijd ' is bij mij van kracht nu het zo snel donker is. Ik wil nu een tweede maaltijdvervanger voor 's avonds maar twijfel of ik me er wel toe kan zetten. Het is echt mentaal en niet lichamelijk dat ik wil eten.
har166 schreef:Ik neem aan dat een dieetist wel weet wat ze doet?
Citaat:
Citaat:Een eiwitshake dieet (waarbij je in ketose gaat) kan met de juiste begeleiding een goede eerste stap zijn om af te vallen, voornamelijk voor mensen die hun volledige relatie met voeding kwijt zijn. Even een herstart kan dan heel effectief zijn, maar dan voor een hele korte tijd, enkele weken tot een paar maanden misschien.
Citaat:ik heb eiwitshakes erbij besteld omdat ik naast t paardrijden 4 keer in de week sport en anders de kwark en griekse yoghurt mijn neus uit komt.
Cayenne schreef:har166 schreef:@kimberly1995; Ik heb twee jaar geleden het cambridge dieet gedaan en was 14 kg afgevallen. Ik voelde me echt fantastisch tijdens het dieet de periode erna. Ik heb 1 keer last van mn buik gehad en ben toen weer gaan opbouwen. Ik heb toen alleen te snel opgebouwd en kwam in mn oude voedingspatroon terecht. Nu ontbijt ik met een shake, van kruidvat eigen merk, lunch met fruit, neem rond vier uur een cracker of yoghurt en eet 's avonds normaal. Ik blijf zo op gewicht maar val niet af. Ik moet dus meer gaan bewegen en het eeuwige excuus ' geen tijd ' is bij mij van kracht nu het zo snel donker is. Ik wil nu een tweede maaltijdvervanger voor 's avonds maar twijfel of ik me er wel toe kan zetten. Het is echt mentaal en niet lichamelijk dat ik wil eten.
Meid, je bent niet goed bezig. Heel gevaarlijk dit en niet iets om trots op te zijn.
Cayenne schreef:har166 schreef:Ik neem aan dat een dieetist wel weet wat ze doet?
Ha, ja dat zou je denken maar er zijn ontelbare verhalen van dietisten die maar wat aanmodderen of gesponsord worden door een bepaald product en die dus de hemel in prijzen (zo had ik er een die helemaal lyrisch was van Optimel en Montignac...)
Dieetadvies is leuk, maar denk altijd nog eerst met je gezonde verstand.. Wat jouw dietiste je aanraad zou verboden moeten zijn.. Levensgevaarlijk. Op die manier ontwikkel je dus een eetstoornis!
Jennyj01 schreef:He maar iedereen die de shakes gebruikt. Ik krijg er enorme spierntwikkeling bij. Sport best wel intensief en ga bij die eiwit shakes er als een body builder uitzien. Voor mij werkt het dus niet zoals ik het zou willen.
Emma_s_girl schreef:Vallen producten zoals repen van weightcare en modifast ook onder een eiwitrijk dieet?
TS (en anderen): ik ben wel benieuwd wat de dieten die jullie noemen inhouden. Eiwitrijk eten is mij duidelijk, maar wat eten jullie dan, wat erbij, wat juist niet?