gohya schreef:Oke thnx. voor de info Electra63. Weet ik tenminste dat áls ik raar ga lopen dat het van de stenose afkomt.
Ik ben heel lang [urge] incotinent geweest door die Hernia in me nek,althans ik denk dat het daarvan is,maar miss. was het wel door die stenose,die toen nog niet ontdekt was.
Ik ben toen wel bij de uroloog geweest,maar die zei dat ik een Spastische blaas had.Nou als dat idd. zo is,dan zou ik nu nog die incontinentie moeten hebben,en dat heb ik al een poosje niet meer.
Ik snap heel goed dat je niet zit te wachten op een operatie,ik ook niet hoor.
Toen ik 4 jaar geleden heel erg hoofdpijn kreeg en raar liep, dacht men ook aan de stenose.
Alleen de chirurg vond mijn klachten niet overeen komen met de stenose. De neuroloog wilde wel dat ik met spoed geopereerd werd aan mijn nek. Uiteindelijk heeft het bijna 3 maanden geduurd en kreeg ik een bijna fatale bloeding omdat het aneurysma (achteraf) weer ging bloeden. Mijn klachten van de hersenbloedingen leken dus heel erg op de klachten van de stenose, daarom werd niet bij mij aan een aneurysma/hersenbloeding gedacht, omdat bekend was dat ik die stenose had en ik behalve heel erge hoofdpijn en raar lopen, geen andere tekenen van een hersenbloeding had. Pas weken later ben ik thuis buiten westen geraakt en met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. N.a.v. dat mijn man vertelde dat ik al weken met ernstige hoofdpijnklachten liep werd een scan van mijn hoofd gemaakt. Daar zagen zij het lekkende aneurysma en oud bloed in mijn hoofd.
Dus door de stenose werden de artsen op het verkeerde been gezet. Ik heb alle geluk van de wereld gehad, dat mijn man net thuis kwam toen ik niet goed werd. Was hij wat later gekomen of had ik in de auto gezeten (ik wilde net vertrekken naar stal), dan was ik dood of invalide geweest. Ik ben de uitzondering dat ik (praktisch) geen restverschijnselen heb overgehouden, al ben ik niet meer zoals voorheen.
Wat ik hiermee probeer te zeggen is, dat je zeker moet weten dat je incontinentie inderdaad met je blaas te maken heeft en niet met je stenose.