Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xBerber schreef:Ik heb sinds 4 maand harde lenzen. Daarvoor altijd bril gehad.
In het begin is het even naar, kreeg ze ook niet uit maar kreeg daar een zuignapje voor
Ik vind het wel veel fijner, geen last van beslagen of natte glazen van de regen meer.
Wel als er iets in je oog komt is het even lastig, heb nu altijd nog een spiegeltje bij me mocht er iets inzitten etc kan ik ze zo in en uit doen.

. Mijn bril zit ook extreem 'ruim' achter mijn oren, krijg daar altijd enorm veel last van mijn bril en nu zit hij heel los en is het te doen. Maar toen ik laatst gedwongen bril op had vanwege ontstoken ogen, voelde ik me wel heel suf. De hele tijd die afzakkende bril op
Ghostattack schreef:Hier ook al jaren zachte lenzen. Heb er wel een bril bij, maar daar zie je op een heel andere manier scherp mee.. En als ik die een hele dag op heb, word ik helemaal dronken![]()
Kan heel slecht tegen een bril, om de seconde zit er wel een vetvlek op en als ik ergens niet tegen kan dan is het een vlek in mijn gezichtsveld.
Ik ben ooit begonnen op -0.75 en -0.25 en inmiddels zit ik op -4 en -5 ongeveer met mijn bril en -3.5 en -2.75 met lenzen. En een cilinder.. Ik heb trouwens maandlenzen

QuanneH schreef:Ik heb eigenlijk nooit last van mijn lenzen bij de paarden, dus je kan ze gewoon daar dragen. Hangt denk ik wel een beetje er vanaf of je gevoelige ogen hebt of niet, maar meestal kan het gewoon.
@hamsterfan heb je al zes jaar dezelfde lenzen?
In een eerder bericht van mij stond dat ik maand lenzen heb, maar ik heb dus al 6 jaar lenzen en daarvan is er nooit iets gescheurd 

)