Onzuivere huid.. wat te doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 10:52

Volgens mij is het niet erg om door te slikken, ongesteld worden als je de pil gebruikt is een soort van "voor de gek houden", omdat er toch geen eisprong is geweest. Als je altijd door blijft slikken is er alleen kans op een doorbraak, maar dat schijnt wel minder te worden als je door blijft slikken.
Ik stop altijd wel 3x per jaar ofzo, omdat ik hem dan een paar keer ben vergeten of omdat ik dan het gevoel heb dat het weer eens zover is :+

En inderdaad is het wel gewoon troep, daarom was ik eerst ook gestopt, maar ik voelde me zo ongelukkig toen mijn huid zo'n rommeltje was...

Mintgroen

Re: Onzuivere huid.. wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:49

Hij mij is de acne juist erger geworden door de pil. Verschilt per persoon.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 19:54

Ik krijg ontzettende pukkels van varkensvlees en dus ook gelatine in snoep. Echt een drama, en idd ook op mijn rug.

Klokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 20:15

Ik heb het idee dat het hormonaal is bij jou TS. De pil zal vast helpen, maar lees je heel goed in want ondanks dat iedereen er heel makkelijk over doet is het echt troep dat je eigen hormonale huishouding ontregeld. Met de juiste voeding kun je je hormonen beter in balans krijgen (kijk bv op de site van Ralf Moorman of google paelo). Zelf krijg ik meer last van pukkels als ik varkensvlees of veel kaas eet.

Dit artikel gaat over een natuurlijke huidverzorging, ik denk dat dit heel interessant is om te lezen. http://jessevandervelde.com/natuurlijke ... redienten/

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-14 21:30

Ik ga helemaal mee met klokjes.
Bij mij is het enorm verbetert door gewoon bepaalde voeding te laten staan, vaak is het ook een stukje intolerantie wat er dan via je huid uit komt.
De pil lijkt dan leuk, maar daar kan niet iedereen even goed tegen en ik vind het zelf ook vrij heftig.
Mijn allereerste stap zou zijn varkensvlees eruit en gelatine, en gelatine zit in veel soorten snoep zoals onder andere winegums en dat soort spul.

De pukkels die ik van varken en gelatine krijg zijn echt om te janken, groot, smerig, en niet te bestrijden. Het enige wat hier werkt is laten staan, daar is geen smeersel of pilletje tegen opgewassen.