kwita schreef:nou als iets moet groeien pas dan maar op komt "het "dan ooit wel?
als de ware er is dan weet je het hoe? dat weet je gewoon dat voel je
Je begrijpt me verkeerd denk ik
Ik zeg niet dat je bij iedere vent moet blijven plakken in de hoop dat het ooit 'de ware' wordt. Dat voel je inderdaad vanzelf wel. Waar het me om ging is dat je moet proberen om mensen niet direct af te wijzen als er iets is waarvan je denkt dat het niet bij je past. Natuurlijk moet je verliefd zijn voor je aan een relatie begint, maar binnen die relatie kun je wel naar elkaar toe groeien, waardoor de dingen die je eerst minder vond helemaal niet belangrijk meer zijn. Snap je?

Ik vind het gewoon heel apart, haha.
Als je bij elkaar in de buurt woont zal het vast geluk zijn. Maar misschien klikt het juist wel omdat je veel overeenkomsten hebt, uit dezelfde cultuur komt en je op dezelfde plek thuis voelt. Dat soort dingen spelen natuurlijk ook allemaal mee
. Je zal je hele leven mensen tegenkomen waar je een enorme klik mee hebt. De één puur vriendschappelijk en de ander ook op intiem gebied. Dit betekent niet dat als je de ''ware'' hebt gevonden dat dit altijd maar vanzelf gaat en ik denk dat veel mensen dat wel denken. Van goh het is een periode wat minder leuk, dit is toch niet de ''ware'' en gaan dan weer uit elkaar. Terwijl er misschien na wat werk van beide kanten het nog prima werkt, alleen zal je door die donkere periode even heen moeten bijten. Beide partijen moeten dit natuurlijk inzien en er is wel ergens een limiet natuurlijk
.