18 jaar en nog nooit gezoend?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Cheetahfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 14:57

Doubtless schreef:
Cheetahfan schreef:
Ook 18, nog nooit gezoend/relatie gehad. Het is schijnbaar normaal om met uitgaan vier verschillende jongens te zoenen, en zo ben ik gewoon echt niet... Ik vertik het ook om zoiets te doen om maar 'gezoend te hebben'. Maar ondertussen wordt ik inderdaad wel steeds onzekerder... Ben ik niet leuk/knap genoeg ofzo? Ik hoor dus ook van iedereen dat het vanzelf wel komt, maarja, ik voel me ondertussen wel een beetje een banketstaaf...
Dus je bent inderdaad niet de enige, maar ik kan je ook geen tips geven. :P

Misschien moet je stoppen met twijfelen aan jezelf en iets meer naar je houding en wat je uitstraalt kijken. Mensen met weinig ervaring (niet zoenen, daten, etc) flirten vaak niet/veel minder dan mensen die daar wel ervaring mee hebben. Niet zo'n big deal maken van zoenen; ook een vreemde in de kroeg kussen is niet iets waar je dood van gaat. Ik kan echt aanraden om je te laten gaan, met de flow & dan maar gewoon zien wat er gebeurd. Je moet natuurlijk niéts, maar het kan echt wel leuk zijn hoor :+

Ja, dat snap ik. Maar dat wordt op begeven moment wel moeilijk hoor. Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand mij leuk/mooi gevonden, dat is niet echt een fijn gevoel als iedereen om je heen dat wel heeft... Dan ga je na een tijd twijfelen.
Ik heb echt geen probleem met flirten oid hoor (denk ik). Ik ben absoluut niet verlegen aangelegd. Maar de enige paar leuke jongens die ik ken, zijn óf homo, óf geven geen enkele hint dat ze 'meer' willen. Met uitgaan zijn er idd alleen jongens die tegen je aan gaan rijden en willen zoenen, en daar heb ik gewoon geen zin in, snap je? Zeker niet voor mijn eerste zoen, hoe oudbollig dat ook mag klinken. Misschien als je echt een leuke jongen tegenkomt, maar dat gebeurd dus niet. Ik denk dus idd dat ik gewoon meer mensen moet ontmoeten, buiten uitgaan om.
Dus dat zou dan ook mijn enige tip zijn, met sporten, studie etc meer mensen ontmoeten.
Laatst bijgewerkt door Cheetahfan op 30-11-14 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:00

verootjoo schreef:
. Beter wachten op de ware dan maar met willekeurig wie te gaan zoenen om eens gezoend te hebben. :\

Beter om eens te zoenen met iemand waar je dat leuk mee lijkt dan wegkwijnend wachten op de ware. (vooral omdat ik niet geloof in 'de ware')
Laatst bijgewerkt door Qimm op 30-11-14 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:03

Ik ben ook blij dat mijn eerste keer met een vriend van me was, ik had laatst op stap ook wel kunnen gaan zoenen (jaja ik had sjans :+ ) maar ik wil niet dat meisje zijn dat heeft gezorgd dat een jongen "scoort". Ik wil dat het iets betekent.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:05

Qimm schreef:
verootjoo schreef:
. Beter wachten op de ware dan maar met willekeurig wie te gaan zoenen om eens gezoend te hebben. :\

Beter om eens te zoenen met iemand waar je dat leuk mee lijkt dan wegkwijnend wachten op de ware. (vooral omdat ik niet geloof in 'de ware')

ik zei niet wegkwijnend wachten op de ware. :+ Mijn leven was ook leuk toen mn schat er nog niet in was ;) En ook zonder partner kun je iets leuks maken van je leven.
Maar om maar met iedereen te zoenen waar je dat leuk mee lijkt... niet mijn ding :Y) Duik ook niet met iedereen het bed in en vind dit net zo iets eigenlijk.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:07

Ik ben 17 en ook nog nooit gezoend oid. Jongen waar ik echt verliefd op was, dacht helaas niet hetzelfde over mij (niet op die manier), dus ik ken wel iets van liefdesverdriet :+.

Nou ga ik ook nooit uit, en sport is alleen paardrijden, dus naast school kom ik ook niet veel jongens tegen.

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:10

verootjoo schreef:
Maar om maar met iedereen te zoenen waar je dat leuk mee lijkt... niet mijn ding :Y) Duik ook niet met iedereen het bed in en vind dit net zo iets eigenlijk.

waarom gaan dit soort uitspraken vaak meteen over 'iedereen' :)) ? Je kan toch ook gewoon een keer iemand tegenkomen en daar mee kussen? Als de teller op 1 'onbekende' staat, ben je dan meteen een slet?

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:11

Ts, hier was dat net zo.
Nog nooit gezoend of echt iets dat richting relatie liep meegemaakt.
Maar, in het jaar dat ik 18was is dat allemaal veranderd, met vaste relatie en alles er op en er aan :=
Wou dat ik kon zeggen dat het dan ook meteen de juiste is, maar dat is niet zo.
Heb nu een 2de relatie met een jongen/man (moeilijk op deze leeftijd :+ ) waar ik ziels gelukkig mee ben.
Ik heb het gevoel dat ik de waarde van een relatie op die manier wel 'beter' inschat.
Dus het komt wel, maak je geen zorgen. Ook al lijkt dat nu niet zo, er komt heus wel een jongen die je vanalles kan leren :D

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:14

verootjoo schreef:
ik zei niet wegkwijnend wachten op de ware. :+ Mijn leven was ook leuk toen mn schat er nog niet in was ;) En ook zonder partner kun je iets leuks maken van je leven.

Precies, niet jouw ding, niet een feit. Er is niets mis met zoenen met iemand omdat je daar toevallig zin in hebt. Nèt als dat er ook niets mis is met wachten op someone special. Maar laten we nou geen waardeoordeel vellen op een van beide standpunten.
Het belangrijkste is dat ieder doet waar zij zich goed bij voelt

RianneH

Re: 18 jaar en nog nooit gezoend?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:21

Toch ben ik wel heel erg van het niet onder druk laten zetten of iets doen waar je geen behoefte aan hebt. Als je behoefte eraan hebt om even te 'snoepen', zoals een klasgenoot van mij dat noemt, vooral doen :) Maar voel je niet verplicht om te gaan zoenen met iemand als je er niet helemaal achter staat, omdat je anders achter loopt. Dat heeft weinig te maken met 'de ware' of een 'big deal', je moet er alleen aan toe zijn om die stap te maken.

Er was nog iets over vertellen of niet, hangt helemaal van de situatie af. Als het een jongen is waar je een oogje op hebt en potentie in ziet als relatiemateriaal, dan zou ik er wel eens over beginnen. Als het gewoon om te 'snoepen' was, dan niet hoor, lekker ervaring op doen ;)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:23

Doubtless schreef:
verootjoo schreef:

waarom gaan dit soort uitspraken vaak meteen over 'iedereen' :)) ? Je kan toch ook gewoon een keer iemand tegenkomen en daar mee kussen? Als de teller op 1 'onbekende' staat, ben je dan meteen een slet?

ik zeg toch niet dat mensen die dat wel doen een slet zijn? Ik zeg alleen dat het niet mijn ding is. En die van TS vast ook niet anders had ze vast al wel eens gezoend :P

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:32

Er staat een vraagteken achter ;)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-14 15:43

Ik ben 19 jaar en heb paar maanden geleden een paar dates gehad met een jongen en heb ook gezoend. Daarvoor heb ik nog nooit dates gehad en nog nooit gezoend. Ik vond het zoenen niet veel aan met hem. Het was gewoon allemaal veel te nat. Het is niks geworden met hem. Dus heb ook nog nooit een relatie gehad. Het is geen ramp en je bent zeker niet de enige. Ik hou niet zo van uit gaan dus kom ook vrij weinig jongens tegen. Achja het komt allemaal wel joh!

Ik ken je van vroeger

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 00:56

Zonder enige passie stelt zoenen echt geen ruk voor ts, believe me. Mocht je er toch behoefte aan hebben om jongens te ontmoeten, ga op stap en knoop gesprekjes aan. Mijn advies: zoen niet gelijk maar breid je vriendengroep eerst eens uit. Mannen houden van vrouwen met een uitdaging. Zo tref je vanzelf iemand die jij leuk vindt. Het moment volgt daarna vanzelf wel..

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 00:17

Hier dan een ander verhaal..
Mijn eerste zoen was toen ik 13 was, toen ik 15/16 was en ging stappen werd dit met jan en allemaal. Ben er absoluut niet trots op dat ik dit zo heb gedaan en ben eerder jaloers op meiden die dit niet zomaar met de eerste de beste doen.

Ik heb inmiddels 4,5 jaar een relatie (ben nu 24) en toen pas in gaan zien hoeveel een zoen al dan niet kan betekenen.

Ik hoop TS dat je een leukerd tegenkomt waar je je fijn bij voelt :)

horses_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 00:25

wees gerust ben nu 'al' 21 jaar en nooit gezoend, relatie of scharrel gehad...
Ik moet zeggen schaam me er wel voor maar heb ook zoiets van het komt hopelijk vanzelf..
iedereen om me heen heeft wel vriendje of gehad..

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 00:54

Ik kan me aansluiten bij Lein_ :=
Eerste zoen toen ik 14 was en inderdaad vanaf m'n 15e tijdens het stappen flink uitgeleefd.. Ben rond m'n 17e weer wat rustiger geworden en heb voor m'n idee nu ook bindingsangst :')
Maar zoenen met iemand waar je echt van houdt/ echt leuk vind is zoveel beter dan 'gewoon' iemand (er is vind ik toch altijd wel een bepaalde aantrekkingskracht maar toch) die vlinders in je buik en je voelt je het gelukkigste meisje ter wereld :D
Schaam je er niet voor hoor TS, er komt echt wel iemand :)

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 01:04

Ik vind het eigenlijk erg raar dat het tegenwoordig maar "normaal" gevonden wordt om op je 14/15de al een relatie te hebben... Really, daar was ik op die leeftijd (en das nog niet eens zo heel lang geleden voor mij :D) echt helemaal totaal niet mee bezig :') Ik ken ook genoeg leeftijdsgenoten die nog nooit gezoend / een vaste relatie gehad hebben. Helemaal niet erg dus!

Snap wel dat je je er onzeker door voelt, maar zoals vast al genoemd; op ieder potje past een dekseltje, ook voor jou dus! Het siert je juist dat je niet met jan en allemaal speeksel gaat lopen uitwisselen, vind ik dan! :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 13:14

Ik was overigens ook 14 bijna 15 met mijn eerste zoen. Maar het was absoluut niet een romantische zoen xD soms denk ik " had ik me maar wat meer ingehouden" ... Maar helaas kan je de tijd niet terug draaien. Ik zou overigens echt dolgraag een relatie willen hebben maar zie het voorlopig gewoon niet gebeuren, ik weet niet, maar ik denk dat je eerst moet leren van jezelf te houden voordat iemand anders van je kan houden, dit in mijn geval dan..

Ts, noet iedereen is er vroeg bij, maar dit zegt helemaal niks over jou als persoon. Soms moet je gewoon iets langer wachten...

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 16:26

Ik was 13 bij mijn eerste zoen, en ook met de andere dingen er vrij vroeg bij. Wel met mijn toenmalige vriendje, nooit spijt van gehad. Ik heb met best wat jongens gezoend waar ik nooit spijt van gehad heb, seks met jan en alleman houd ik dan weer niet van, maar ieder zijn ding. Ik denk dat dit gewoon per persoon verschilt en niet het ene wel goed is en het andere niet, doen waar je jezelf prettig bij voelt!

Al moet ik zeggen dat gewoon een keer los laten gaan denk ik best oplucht als je met dit soort dingen zit. Een avondje zoenen met iemand waar je een goede klik mee hebt kan echt harstikke leuk zijn!

TessaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 20:43

Wauw wat grappig dat ik niet de enige ben
Ik ben zelf 20 jaar, op mijn 15e mijn eerste zoen gehad wat niet echt lekker was of zo haha

Hier net zo, nog nooit een vriend gehad. Ik ga bijna elke week wel uit, maar ik ben de ware nog nooit tegen gekomen.
De drang dat ik graag ook wel een vriend wil, komt doordat 3 van de 7 uit mijn vriendinnen groep al samenwonen en ik heb nog helemaal niks. Heb dan het gevoel dat heel achter loop. Soms twijfel ik ook enorm aan op zelf, wat gaat er toch steeds fout bij mij? Ik ben zelf niet verlegen, erg spontaan maar als het om de mannen gaat, ben ik een totaal ander mens. Ik zeg altijd tegen mezelf: het komt allemaal wel. De ware is ergens blijven hangen en op elk potje past een dekseltje. Met feestdagen of andere tijden begin ik wel is aan die uitspraak twijfelen. Soms voel je je gewoon heel alleen
Het heeft bij mij zo zijn voordelen en zijn nadelen. Soms ben ik ook wel blij dat ik lekker vrijgezel ben! :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 20:50

Ik ben dan niet 18, maar 16 en de enigste van de klas die niet gezoend heeft := Ik heb er geen behoefte aan, maar ik wil opzich wel graag een leuke en lieve jongen die mij gebegrijpt :o Ik ben niet het type om met Jan en alleman te gaan staat muilen (zoals wij het noemen :D ) en ik ga daarbij ook nooit uit :P

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 20:54

Maak je niet druk! Ik ben 21, wel op de basisschool relaties gehad, maar daarna niet meer en verder niet echt gezoend, hooguit een kus op de wang. Ik had het zo druk met school en paard en ik vond het prima zo. Later af en toe gedate wat erg leuk was, maar er kwam verder niks uit. Ook nu, soms mis ik een vriendje maar dat is slechts met kerst, maar verder ben ik nog happy single.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:00

HorseTimeXL schreef:
wel op de basisschool relaties gehad, maar daarna niet meer

_O- _O- _O- _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:23

Goof schreef:
HorseTimeXL schreef:

_O- _O- _O- _O-

Mijn basisschool verkering van 1 jaar was serieuzer dan mijn verkering toen ik 16 was hoor. :j :')

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-14 21:25

Goof schreef:
HorseTimeXL schreef:

_O- _O- _O- _O-

Ik doe mee. Briljant dit :')