Doubtless schreef:Cheetahfan schreef:Ook 18, nog nooit gezoend/relatie gehad. Het is schijnbaar normaal om met uitgaan vier verschillende jongens te zoenen, en zo ben ik gewoon echt niet... Ik vertik het ook om zoiets te doen om maar 'gezoend te hebben'. Maar ondertussen wordt ik inderdaad wel steeds onzekerder... Ben ik niet leuk/knap genoeg ofzo? Ik hoor dus ook van iedereen dat het vanzelf wel komt, maarja, ik voel me ondertussen wel een beetje een banketstaaf...
Dus je bent inderdaad niet de enige, maar ik kan je ook geen tips geven.
Misschien moet je stoppen met twijfelen aan jezelf en iets meer naar je houding en wat je uitstraalt kijken. Mensen met weinig ervaring (niet zoenen, daten, etc) flirten vaak niet/veel minder dan mensen die daar wel ervaring mee hebben. Niet zo'n big deal maken van zoenen; ook een vreemde in de kroeg kussen is niet iets waar je dood van gaat. Ik kan echt aanraden om je te laten gaan, met de flow & dan maar gewoon zien wat er gebeurd. Je moet natuurlijk niéts, maar het kan echt wel leuk zijn hoor
Ja, dat snap ik. Maar dat wordt op begeven moment wel moeilijk hoor. Voor zover ik weet heeft nog nooit iemand mij leuk/mooi gevonden, dat is niet echt een fijn gevoel als iedereen om je heen dat wel heeft... Dan ga je na een tijd twijfelen.
Ik heb echt geen probleem met flirten oid hoor (denk ik). Ik ben absoluut niet verlegen aangelegd. Maar de enige paar leuke jongens die ik ken, zijn óf homo, óf geven geen enkele hint dat ze 'meer' willen. Met uitgaan zijn er idd alleen jongens die tegen je aan gaan rijden en willen zoenen, en daar heb ik gewoon geen zin in, snap je? Zeker niet voor mijn eerste zoen, hoe oudbollig dat ook mag klinken. Misschien als je echt een leuke jongen tegenkomt, maar dat gebeurd dus niet. Ik denk dus idd dat ik gewoon meer mensen moet ontmoeten, buiten uitgaan om.
Dus dat zou dan ook mijn enige tip zijn, met sporten, studie etc meer mensen ontmoeten.