Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
briitje schreef:Ik ga 91 euro betalen bij zilveren kruis, met eigen risico verhoogd, 1 ster aanvullend en 1 ster tandardsverzekering. Ik gooi weer me eigen risico omhoog. Mankeer nooit wat en als ik nu dan wel wat heb, moet ik toch 360 euro zelf betalen..
millennium schreef:Lees hier dat het het beste zou zijn om in december naar de tandarts te gaan ivm wel of geen verzekering. Kan iemand mij dat uitleggen?
Pantykous schreef:Ik ben zeer tevreden met ONVZ. Misschien iets duurder maar hele fijne verzekering, vrije keus en makkelijk met uitkeren.
Rudina schreef:Dat is beter!
Las wel dat er een verklaring moet zijn wil ik mijzelf voor 1000,- gaan verzekeren.
Ik ben een echte leek.. Weet iemand of ik dan nu eerst een tandarts moet zoeken en dan voor het nieuwe jaar nog een controle afspraak moet maken?
Mijn zorgverzekering zou in ieder geval die papieren naar mij toe sturen.
StalNollie schreef:zag dat izz basis ook geen fysio vergoed de eerste 20 behandelingen, mm
briitje schreef:Iemand enig idee wat anti conceptie kost? Aangezien ik alleen daar een aanvullende verzekering voor heb
Cinderella schreef:Ik ben toch maar eens aan het kijken bij DSW en het ziet er niet verkeerd uit.
Hebben mensen hier goede ervaringen mee?