Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb dus foto's laten maken en krijg volgende week uitslag.
bono_ schreef:Hoop voor je dat het snel opknapt! Weet hoe vervelend het is..
Kwam bij mij door het hardlopen, te snel van start --> gevalletje conditie kan het wel aan maar lichaam blijkbaar nog niet.. Ben toen heel lang gestopt want had er geen zin meer in, totdat ik het vorig jaar weer in m'n hoofd kreeg en weer tegen shinsplits aanliep helaas. Dit keer goede sportschoenen aangeschaft en rustig van start gegaan maar toch ging het weer de mist in. Heb toen ook op advies van de fysio (waar ik ook al sportte) compressiekousen aangeschaft maar heb de motivatie nog niet weer terug gevonden om hier mee aan de slag te gaan.. Misschien dat ik hier positieve verhalen hoor die mij de moed geven om weer van start te gaan
Het voelt iets veiliger om zo'n strakke pijp om je kuiten en schenen te dragen haha. Greetje63 schreef:Voor mij werken compressie kousen met name voor de grotere belastbaarheid. Door de kousen heb ik een sneller herstel na training/wedstrijd en kan daardoor meer trainingsbelasting aan dan zonder de kousen. Maar als de oorzaak van scheenbeenklachten bv liggen in een te korte kuitspier dan helpen compressie kousen daar echt niet bij.
Maar waarom herstellen je spieren (neem ik aan?) sneller wanneer e compressiekousen draagt? En wat zou dan een oorzaak zijn waarbij compressiekousen wel helpen? Ik ben hier trouwens oprecht benieuwd naar, het is niet dat ik je niet geloof 
xIrlijn schreef:Greetje63 schreef:Voor mij werken compressie kousen met name voor de grotere belastbaarheid. Door de kousen heb ik een sneller herstel na training/wedstrijd en kan daardoor meer trainingsbelasting aan dan zonder de kousen. Maar als de oorzaak van scheenbeenklachten bv liggen in een te korte kuitspier dan helpen compressie kousen daar echt niet bij.
Ik ben het eens met wat je zegtMaar waarom herstellen je spieren (neem ik aan?) sneller wanneer e compressiekousen draagt? En wat zou dan een oorzaak zijn waarbij compressiekousen wel helpen? Ik ben hier trouwens oprecht benieuwd naar, het is niet dat ik je niet geloof
En Gohya, zo'n zeer pijnlijke massage was voor mij ook de oplossing inderdaad!
hoort er bij schijnbaar maar kan nauwelijks normaal lopen.. Iemand ervaring met naaldjes icm deze blessure? 
Gelukkig hoef ik niet te werken vandaag.. Ik kreeg wel meteen reactie op mijn scheenbeen dus ik denk dat het zeker met elkaar in verband staat, had dus 3 plekken in mijn kuit waar de spier te gespannen was oid en waar dus die naaldjes in gingen. Ben benieuwd of het echt werkt! Over 1,5 week mag ik weer, hij vroeg of ik nog wel durfde haha. gohya schreef:Ja het kan heel pijnlijk zijn, maar voor niets gaat de zon op. Wil je genezen dan moet je soms investeren. En dan was de kuit nog een makkie vergeleken met de voetpees.Voor mij nóóit geen Dry Needling meer! heb zóveel pijn moeten lijden [Hamstring] tijdens de behandelingen,zó erg dat ik bijna flauw viel.Dat kan toch niet goed zijn.