Ik ben in september begonnen met sporten na lange tijd ziek, wat ik nog steeds wel ben trouwens.
Eerst tot afgelopen week aqua powerfitness twee keer per week.
Plan is nu maandag aquafitness, dinsdag spinning half uur of uur, woensdag aquafitness en donderdag weer spinning.
Het is bedoeld om echt weer conditie op te bouwen omdat ik lang niks gedaan heb.
Aquafitness is qua belasting heel anders en heb ik weinig tot geen last van qua spierpijn.
Donderdag een uur spinning gedaan met hartslagmeter erbij en dat blijf ik ook doen, om te voorkomen dat ik mijn lichaam overvraag.
Ik probeer dus onder de 160 te blijven, af en toe heel even erboven maar dan weer rustiger aan tot mijn hartslag weer voldoende gezakt is om weer een stukje gas te kunnen geven of erbij te kunnen staan.
Helaas zit ik wel met behandelingen die veel toxines in mijn lijf geven, dus ik zit wel aan vaak sporten vast momenteel..
Ik knap er enorm van op als ik op de dagen dat ik niet hoef toch een half uur ga zwemmen ofzo.
Anyway ik probeer dus maar een goede balans te vinden zodat ik toch van maandag tot donderdag elke dag kan sporten.
Ik zit hier bij een sportschool die eigenlijk alles en nogwat heeft, prijs die ik betaal is inclusief sauna, stoombad, zwembad, fitness, groepslessen, tennisbanen en de hele rambam.
Hoofdreden voor deze sportschool is het zwembad geweest, die gebruik ik veel.