Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
cp112 schreef:Hier ook. Stoppen met de pil deed wonderen.
Saar schreef:cp112 schreef:Hier ook. Stoppen met de pil deed wonderen.
Dat heb ik me dus ook al vaak afgevraagd of dat er iets mee te maken heeft (volgens alle artsen niet), maar ik slik de pil al jaren, en kamp ook al jaren met chronische vermoeidheid.
Alleen zonder pil kan ik zo ongeveer een week per maand niet normaal functioneren
denice schreef:Probeer eens de nuvaring of een spiraaltje?
Sinds ik iedere ochtend begin met een groenten-smoothie, voel ik me echt fitter. Het is erg makkelijk en ook nog eens lekker, maar ik voel me echt fitter dan ooit! (wel gezond eten daarnaast dan natuurlijk!)
Als je wat recepten wilt, zal ik er wat voor je typen.
Saar schreef:Recepten zijn altijd welkom![]()
Ik maak vaak een eiwitshake met fruit 's morgens, dat is ook wel een fijne start. Maar het stomme is, hoe meer moe ik wordt, hoe moeilijker het wordt om goed te eten (dat broodje met hagelslag is dan veel sneller gesmeerd). Ik weet het, en toch gaat het daar dan misHebben jullie dat ook?
cp112 schreef:Dat zeiden ze bij mij ook inderdaad. Hier idem, lig echt 3 dagen per maand nu plat. Maar daar tegenover staat dat ik de rest van de dagen nu wel fit ben.
Elisa2 schreef:De pil is troep..alle anticonceptiepillen etc...ze halen je hele hormoonbalans door de war,
Mando schreef:Ik heb n tijdje gegeten volgens de methode van amber albeda. . Geen suikers en ik voelde me erg goed daarbij
Kelly_ann schreef:Elisa2 schreef:De pil is troep..alle anticonceptiepillen etc...ze halen je hele hormoonbalans door de war,
Mijn hormoonbalans is juist enorm stabiel door de pil. Zonder pil heb ik echt moodswings en ben ik een week ziek.
Goed eten is wel belangrijk inderdaad, kreeg net ook de tip om over te gaan op superfoods. Maar hoe deden onze grootouders dat dan. Toen moest je het maar doen met een glas melk en doorgekookte spinazie toch?
Vooral wat minder snoepen helpt mij al enorm, als ik iets minder weeg merk ik al dat ik fitter ben.
denice schreef:Oke, hier de ochtend energie boost voor 2 personen:
6 perssinaasappels (of een halve liter vers sinaasappelsap.)
100 gram diepvriesspinazie
100 gram boerenkool
1 banaan
(en blenderen dan!)
eventueel nog havermout erdoorheen als je er echt je ontbijt van wilt maken.
Ik drink dit nu een maand iedere ochtend op een lege maag, ik voel me echt tintelen van energie!