Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ruitje schreef:Ik heb nu geen Facebook meer, heb niet het gevoel dat ik wat gemist heb eigenlijk? De grote roddels krijg ik dan wel weer via vriendinnen die wél Facebook hebben( inclusief screenshots) .
Bokt doe ik alleen nog op de laptop en vandaag voor het eerst 1 keer weer op mijn mobiel, maar wel bewust.
Die 'angst om wat te missen' is toch bizar eigenlijk, wat mis je dan precies?
Anoniem schreef:Ik spreek bepaalde mensen nog via google talk of via steam, mijn vriendin gebruikt facebook maar daar heb ik zelf niks mee. Wel ben ik bekend met de verslavingen uit het verleden. Wat me echt opvalt is hoe veel email ze krijgt van facebook als ze even niet online is geweest.
Groepsgesprekken op whatsapp daar doe ik sowieso niet aan. Dat eist echt teveel tijd. Bij mij kwam het besef dat ik echt teveel op mijn telefoon aan het turen was, toen mijn dochter van 3 mijn aandacht probeerde te trekken voor iets waar zij heel trots op was maar ik wilde perse een onnozel berichtje af tikken. Heel erg... Toen besefte ik me dat ik niet wil dat mijn dochter haar ouders herinnert als 2 mensen die altijd als soort zombies in hun beeldschermpjes zitten te turen.

)