Warm of koud,ik zweet overal in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Desty

Re: Warm of koud,ik zweet overal in

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 10:56

Is er niemand die denkt dat je.zulke problemen van binnenuit kunt, moet willen, oplossen ipv. Die.chemische middelen?
Zweten is in principe het afscheiden van gifstoffen. Probeer eens heel gezond te gaan eten.

Aanrader; lees de voedselzandloper

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:21

Renee1991 schreef:
Leverage schreef:
Ik gebruik deo van Odorex. Ik heb zo'n roller, die helpt er goed! Het helpt ook om je oksels met shampoo te wassen in plaats van zeep, tenminste dat helpt bij mij heel goed :+ Het is het proberen waard.

Ik ook, maar dan gewoon dat glazen flesje wat je 's avonds even onder je oksels moet deppen.. Moet een nachtje intrekken maar dan zweet ik ook echt he-le-maal niet, de twee-drie dagen er na.

Ik gebruik dat ook , bij mij helpt het gewoon . Erg vervelend probleem idd ..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 11:46

Ik zweer bij de Lady Speed Stick

Gebruikte in het verleden ook weleens Odorex, maar ik weet niet... Dat geprik enzo kan nooit goed zijn ..

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:36

Desty schreef:
Is er niemand die denkt dat je.zulke problemen van binnenuit kunt, moet willen, oplossen ipv. Die.chemische middelen?
Zweten is in principe het afscheiden van gifstoffen. Probeer eens heel gezond te gaan eten.

Ik eet prima gezond, leef gezond, beweeg en sport genoeg. Ik had dit al als baby zijnde en daarna nooit overgegaan, dus nee, dit is (bij mij) niet op te lossen zonder "chemische middelen".

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:44

MrUlbe schreef:
Ik heb het ook, vooral op stressmomenten. Ik gebruik (in tegenstelling tot wat je hierboven wordt afgeraden) wel Odorex en het helpt mij heel erg goed. Ik doe het op na het douchen, en dan zweet ik een aantal dagen veel minder. Wanneer ik weer begin te zweten doe ik het 's avonds gewoon weer op na het douchen.

Bij mij ruik je het wel heel erg, en ik vindt zelf niks zo vervelend als zweet lucht. Ik heb al verschillende truien en t-shirts weg kunnen gooien omdat de geur er niet meer uit gaat, maar sinds ik Odorex gebruik gaat het erg goed. Ik gebruik het meestal 2-3x per week (niet na het scheren := ) en tot nog toe geen last meer van gehad :)

Ik weet hoe erg dit soort zaken je aan het twijfelen kunnen brengen. Ook ik douchte me gewoon dagelijks en had altijd schone kleding aan, maar wanneer mensen je zien of, in mijn geval, ruiken wordt je daar heel onzeker van. Het is niet zo heel duur (paar euro voor zo'n flesje), dus zeker het proberen waard :)

tipje voor je je kleren weer gaat weggooien gebruik hg sport kleding wasmiddel werkt bij mij super !!

Renee16 jij hebt het over een aparte geur die door Odorex wordt veroorzaakt? TS daar heb ik nog geen last van gehad, dus wellicht is dat niet bij iedereen het geval?

edit: ik gebruik die ''depper'' die Renee1991 ook gebruikt :)

MissYvette4u

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 13:50

Desty schreef:

Natuurlijk, heb van alles al geprobeerd waaronder gezond eten en leven.
Geen verschil hoor. Sommige dingen zijn genetisch bepaald.

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 18:06

Odorex werkt heel goed!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 20:41

Ken het probleem.
Helaas.

En het rotste is nog wel dat iedereen die het probleem kent, wel andere trucjes, tips en trucs heeft, die waarschijnlijk voor jou helemaal niet werken.
Er is geen eenduidig antwoord op te geven.
Er is geen oorzaak.
Het is geen probleem dat je van binnenuit op kunt lossen, het is gewoon iets wat doodleuk 'bij jou hoort'.

Er is geen trucje waardoor het weggaat(dingen als dit eten, of dat drinken, onzin).
Hoe ik me erop aangepast heb, is door odorex te gebruiken om nare geuren te voorkomen, ik vind niks erger dan dat.
En voor de rest heb ik helaas mijn kledingkeuze aan moeten passen aan het probleem.
Ik zou heel graag effen shirtjes aanwillen in de zomer, maar dat is nu eenmaal niet voor mij weggelegd.
Dus draag ik nu heel graag hempjes, en van die hempjes die geen vocht opnemen, ben even de naam kwijt maar ze hangen in alle winkels(inclusief primark).
En in de winter draag ik vaak een wit of zwart shirtje met een vestje, hesje, jasje erover.
Dat bevalt voor mij prima, dus neem ik dit dan maar voor lief. tis niet anders.

Tayga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 21:31

Hoe oud ben je? Ik en mijn vader btw ook hebben dat een tijdje in de pubertijd gehad. Toen stonk ik ook harder. Odorex hielp wel.
Het is op een gegeven moment vanzelf over gegaan. in feite gaat het zelfs zonder deo goed, maar dat doe je toch altijd voor de zekerheid.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-14 21:38

Tayga schreef:
Hoe oud ben je? Ik en mijn vader btw ook hebben dat een tijdje in de pubertijd gehad. Toen stonk ik ook harder. Odorex hielp wel.
Het is op een gegeven moment vanzelf over gegaan. in feite gaat het zelfs zonder deo goed, maar dat doe je toch altijd voor de zekerheid.

Ik ben 26. :)
Ik had in m'n puberteit zelfs weinig last van zweten. Het is meer van de laatste jaren.
Ik eet verder heel gezond.
Ik heb wel een overactief lymfesysteem,zou het daarmee te maken kunnen hebben?

Aan de hand van de reacties denk ik dat ik de syneo5 eens ga proberen.
De dep-en-sprayflesjes van odorex en rexona heb ik al gehad.
Okselpads ben ik ook bereid te proberen,wanneer ik bijvoorbeeld een nette blouse moet dragen.

'Fijn' om te weten dat ik niet de enige ben. :)

_Summerly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 14:54

Desty schreef:

Dank voor dit waardeoordeel over een eetpatroon waar je niets van weet. :') Ondanks dat er vast wel een of andere health guru is die anders beweert, is zweten in principe het laten afkoelen van je lichaam; gifstoffen scheid je bij mijn weten grotendeels uit via je ontlasting. Ieder lichaam reageert anders en ik eet al gezond genoeg, dus mijn dieet verder terugbrengen tot drie blaadjes rucola bij het avondeten lijkt me niet de oplossing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 15:04

Ik ga de Odorex depper proberen :D
Heb nu ook geen last van Odorex, en dat lijkt me wel wat.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 15:11

Gebruik een zeep die geen zeepresten achterlaat!

Dove is (bij mij, maar ook getest op geen zeepresten achterlaten) de enige die geen zeepresten achterlaat. In combinatie met de deo Original van Dove is dit het enige dat helpt bij mij, al jaren. Daarvoor had ik vreselijke zweetplekken, nu alleen nog als ik echt enorme stress heb. Ik kom nu zelfs na een uur les met droge oksels van mn paard af. Gebruik is eens een andere zeep, dan heb ik direct weer zweetplekken. Ik voel me zoveel vrijer nu! Eerder kon ik ook alleen maar zwart aan, nu draag ik gewoon leuke kleuren, en hoef ik niet meer op te letten qua mouwtjes etc.!

Cherdenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 15:16

Sunrise_ schreef:
Ik vind de Odorex Extra Dry (glazen flacon die je met een watje moet aanbrengen) ook echt super. Alleen echt niet gebruiken wanneer je dezelfde dag je oksels hebt geschoren!!

idd gebruik ik zelf ook. Deoleen werkte bij mij wel maar niet zo goed als deze.

ChristaMoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 15:19

Wat bij mij helpt is Axe antitransparant Men :) :) Het helpt en geen nare geurtjes meer. Tja, mannenluchtje neem ik voor lief.
Verder inderdaad geen mooie effen rode t-shirts of dergelijke, als ik daar alleen al aan dénk, zitten er al kringen onder m'n oksels ;)

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 15:36

Ik heb "officieel" hyperhidrosis (dus overmatig zweten).
Ik droeg altijd wijde kleding met okselpads erin.
Na meermalen m'n oksels te hebben verbrand door al de sanex, odorex enz deodorants ben ik naar de huisarts gegaan.
Hier heb ik nog bepaalde tabletten van gehad maar ook dat hielp niet.
Volgende stap was de dermatoloog die het overmatig zweten direct vaststelde en zei dat botox voor mij ideaal zou zijn.
Krijg nu dus om de 6-9 maanden injecties in mijn oksels en dat is echt ideaal!
Overigens zag ik staan dat je op andere plekken zou gaan zweten van botox maar dit is niet zo.
Je zweet nog wel onder je oksels als ieder "normaal" mens! Alleen de overmatige zweetreactie wordt onderdrukt.
Ik eet en leef ook gezond maar dat maakt niets uit bij hyperhidrosis.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-14 18:37

Ik heb gister de syneo5 gekocht en opgebracht.
Het heeft in bed even geprikt/gejeukt maar waarempel!!! Het is droog! *\o/*
Hopelijk werkt het zo lang als het flesje zegt en is het niet na een paar weken uitgewerkt :)

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 18:57

nu ik toch veel mensen lees die ook niet bepaalde shirts aan hebben.

ik heb vaak maar vest of jasje aan zodat je de oksel bedekt houd.

zomers vaak maar gestreepte kleding / zwart/ of die bij de oksels/schouders weer donker zijn en bij blousjes of lange mouwen gewoon nog een t shirt daar weer onder aan.

wat voor kleuren zijn nog meer veilig?

blauw rood heb ik zeker weten niet aan. hempjes vind ik echt niet fijn verbrand te snel.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:21

Tivoli schreef:
Ik heb gister de syneo5 gekocht en opgebracht.
Het heeft in bed even geprikt/gejeukt maar waarempel!!! Het is droog! *\o/*
Hopelijk werkt het zo lang als het flesje zegt en is het niet na een paar weken uitgewerkt :)

ik gebruik het al een jaar of 6 :j en het werkt nog steeds!
niet altijd 5 dagen lang, het komt een enkele keer voor dat ik het na 4 dagen weer op moet doen. Als dat alles is! ik zweer erbij _/-\o_