Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) mar vandaag gaat het weer helemaal mis...
veel sterkte

Kaus schreef:Als ik naar de fysiotherapeut wil zonder doorverwijzing kost het geld in mijn geval, dat wil/kan mijn moeder niet. Ik zal dus wel een doorverwijzing moeten krijgen. Echter word ik minder serieus genomen dan ik zou willen met deze klacht...
Ik ben, ondertussen al zo'n 2 jaar geleden denk ik, een keer van mijn paard afgevallen. Zonder zadel, er in één keer afgegleden, ik kwam zittend terecht. Toen zijn we naar de EHBO gegaan omdat ik ontiegelijk veel pijn had in mijn stuitje/onderrug/kont. Ik heb daarna een week niet recht kunnen staan maar ook daar is niks mee gedaan.
Ik hoop niet dat het daar mee te maken heeft...
risje schreef:Keelamandel dusdanig gezwollen dat ik al ruim twee dagen niks meer kon eten of drinken. Ze waren bij de huisartsenpost en later doorgestuurd naar KNO arts volgens mij verbaasd dat ik nog geen antibiotica had gehad, had wel gemoeten.
Dat is dagdag eigen risico;-)
risje schreef:TS bel aub een fysiotherapeut. Geen idee wie je verteld heeft dat je een verwijzing nodig hebt want dat klopt niet. Fysiotherapeuten zijn tegenwoordig vrij toegankelijk. Bovendien kan je zowiezo 9 behandelingen vergoed krijgen want je bent nog geen 18 en dan zit het in de basis verzekering!
Enige verschil met geen doorverwijzing kan zijn dat ze je intake ook als behandeling rekenen, maar dan nog heb je voor de laatste weken van dit jaar nog 8 behandelingen over. En tsja als je huisarts je niet kan helpen is dit een heel goed alternatief.
Trust me laat je niet afschepen. Huisarts wilde donderdag en vrijdag ook niks doen en lig nu in het ziekenhuis, goh.....