Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel nog heel benauwd, één trap en ik piep als een oud mens (maar daar heeft mijn geweldige conditie ook mee te maken
), neus is nog wel verstopt ook. Maar de hoofdpijn lijkt een stuk minder te worden! Een nacht niet goed slapen is trouwens wel onmiddellijk een trigger voor slechter voelen, maar alles bij elkaar kan ik er zo wel mee leven. Alleen jammer van alle troep die ik spuit, slik en spray
Mloes schreef:Voeding laten checken bij orthomoleculair arts (en nog een arts maar weet niet meer die discipline heet).
Voor nu gaat het eindelijk beter! Slik nu 8 dagen antibiotica, doe nu 1 a 2 keer daags spoelen met zoutoplossing en doe 1 keer per dag neusdruppels en ik spray 1 keer per dag. Heb al een paar dagen geen hoofdpijn gehadWel nog heel benauwd, één trap en ik piep als een oud mens (maar daar heeft mijn geweldige conditie ook mee te maken
), neus is nog wel verstopt ook. Maar de hoofdpijn lijkt een stuk minder te worden! Een nacht niet goed slapen is trouwens wel onmiddellijk een trigger voor slechter voelen, maar alles bij elkaar kan ik er zo wel mee leven. Alleen jammer van alle troep die ik spuit, slik en spray