Jannepauli schreef:Ik vraag me af waarom je eigenlijk wilt aankomen?
Zolang je nog niet een anorexia-model bent, heeft slank zijn alleen maar voordelen.
Heb je niet een body-foto van jezelf? Veel mensen vinden zichzelf te dik of te mager omdat hun zelfbeeld niet helemaal overeenstemt met de werkelijkheid. Als je niet met je gezicht op het forum wilt, blur je dat even.
Tenzij er medische redenen zijn ( schildklier of andere metabolismeproblemen) heeft 'dun of dik' ook met levensstijl(voeding/activiteit) te maken. En misschien moet je 's even op zoek gaan naar een natuurgeneeskunde arts - die meten bv de schildklierfunctie anders dan de reguliere arts met bloedonderzoek. (Echt uitgebreid onderzoek is te duur en te complex en de cijfers van de gewone HA zijn bijna altijd 'goed' tenzij er niet te missen uitschieters zijn). Er zijn overigens ook natuur-diëtisten die zich meer richten op een gezonde voeding/levensstijl. De meeste gewone diëtisten werken nog volgens de 'schijf van 5' en dat is eigenlijk behoorlijk rampzalig voor je lijf en gezondheid.
Opeens veel vet, koolhydraten en suiker eten heeft grote nadelen, ook al zou je er wat dikker van worden.
Ik wil aankomen omdat ik te dun ben geworden. Ik krijg hier ook commentaar op van andere mensen en ik voel mijzelf gewoon fijner als ik iets meer weeg.
Persoonlijk vind ik iets "gevulder" ook mooier. En ik hoop dat ik wat meer vlees krijg om op te zitten, want t doet pijn om uren lang op school in een stoel te zitten.
Ik was al van plan een foto te maken dus die komt er snel aan
Laatst bijgewerkt door ANightAway op 29-10-14 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt