Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Majabeestje schreef:Je zegt dat je je al 3 maanden niet goed voelt, waar heb je dan last van?
Hopen op een goede uitslag!
Had gehoopt vandaag, maar nee. Assistent had er al wel voor gewaarschuwd, dat het deze week nog zou kunnen, maar dan was het wel heel snel. En anders zou het maandag worden zei ze, maar ja op maandag word er geen post bezorgd..Quir schreef:Helaas werkt het zo wel in de zorg, als je niet acuut ziek bent kan je lang wachten. Ongeacht de termen die ze wel of niet gebruiken.
Beetje in hetzelfde schuitje op dit moment, gelukkig vandaag een neuroloog die er wel vaart achter zetten en ik vrijdag terecht kan...
TS ik zou als ik jou was de behandeld arts bellen en vragen waarom zo lang en of het geen urgentie betreft... Als je wilt en/of behoefte hebt, mag je me ook een PBtje sturen.
Maar na de berichtjes hier toch even geinformeerd. Maar veel beter is het nog niet geworden, op een bepaald moment was het weer huilen en dacht ik; Laat maar gewoon zitten, ga gewoon niet. Dat kwam vooral omdat de 25e dus afspraak met uroloog is, maar ik moet blijkbaar wel al eerder komen voor CT scan. Wanneer dát is, konden ze nog niet zeggen, eerder dan de 25e iig. Maar toen werd het me wel even te veel... Denk je duidelijkheid te hebben over afspraken, maar nog geen dag later is die weer weg. En normaal ben ik helemaal niet van de vaste planning, maar nu is het heel fijn om te weten wanneer ik wat kan verwachten...
Vind het fijn die even te kunnen lezen, gewoon om zeker te zijn dat ik alles goed begrepen heb. En helaas heb ik het helemaal goed begrepen
Daphne__ schreef:Nee,.de huisarts heeft de echo niet gemaakt. Ik moest naar het diagnosepunt in Zwolle, daar is de echo gemaakt. En degene die de echo heeft gemaakt, die heeft hem daarna besproken met de radioloog.