[Centraal] Piercings (deel 16)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 17:53

OneAndOnlyx schreef:
Ik vroeg laatst een mijn zus dat als ik een piercing zou nemen, welke dit dan moest zijn. Zij kwam aan met een tragus. Die heeft ze zelf ook en ik dacht er een tijdje over na, maar nu weet ik het toch wel zo'n beetje zeker. Ik wil zo eentje laten zetten. Heeft iemand ervaring met tragus zetten, doe het veel zeer? Hoeveel geld heb jij ervoor betaald? Hoelang moet het ong. helen?

Ik heb er €40,- voor betaald. En vond hem echt geen pijn doen, voelde alleen een beetje druk op mn oor.
Het heeft wel een jaar geduurd voor hij bij mij echt helemaal genezen was.

Twijfel zelf nog steeds over welke piercing ik er bij wil. Mijn linker oor heeft een beetje een rare vorm helaas.

muntdrop

Re: [Centraal] Piercings (deel 16)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 18:36

Foto van je oor? :D

Ik had volgensmij 50 betaald.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:10

Dit is m :)
Wat vinden jullie mooi? In mijn andere oor heb ik een Tragus dus die wil ik liever niet links ook :o
Afbeelding

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:18

Ik kom binnen vallen met een vraag. In verschillende piercing topics en op internet heb ik me al redelijk ingelezen over het laten zetten van een tepelpiercing. Maar nu vraag ik me af of dat bij elke tepel kan, die van mij steken normaal gesproken niet "uit". Ook kan ik nergens vinden hoe lang je vervolgens niet kan sporten of uberhaupt last hebt met het dragen van een bh. Iemand die mij daar meer over kan vertellen?

Het enige wat mij nog heel erg tegenstaat is het lange genezingsproces. Hoewel dat per persoon lijkt te verschillen lees ik toch dat veel vrouwen soms wel anderhalf jaar last houden.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:46

De linkjes in de OP die laten zien hoe een piercing heet en waar die zit, doet het niet!

Ik wil zo graag een tragus en misschien ook wel een navelpiercing, maar of mijn ouders daar blij mee gaan zijn... :')

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 19:54

Ik meld me ook!! Ik wist niet dat dit forum er was...
Dus bij deze,
Sinds begin juni heb ik een forward helix en 1 november laat ik nog een tragus zetten!

Nog een vraagje. Ik heb nog hetzelfde staafje in mijn forward helix sinds het piercen. Weet iemand welke maat dat is? 1,2 mm dacht ik maar ik weet het niet zeker.. Ik weet biet of alle piercingshops dezelfde maat hebben bij het zetten? Anders toch maar even bellen want ik wil proberen er een nieuw balletje op te zetten

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:10

eefj33 schreef:
Zijn er mensen met een triple forward helix? Ik wil er na het surfseizoen een nemen :)

Ik heb 1 forward helix maar wil er 3 maar dat is meerjaren plan. Eerst deze maar genezen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:43

Suzan_v_h schreef:
Dus bij deze,
Sinds begin juni heb ik een forward helix en 1 november laat ik nog een tragus zetten!

Nog een vraagje. Ik heb nog hetzelfde staafje in mijn forward helix sinds het piercen. Weet iemand welke maat dat is? 1,2 mm dacht ik maar ik weet het niet zeker.. Ik weet biet of alle piercingshops dezelfde maat hebben bij het zetten? Anders toch maar even bellen want ik wil proberen er een nieuw balletje op te zetten

Ja, normale maat voor een forward helix is 1.2 mm. :j

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:44

Marijkjuh schreef:
Ik kom binnen vallen met een vraag. In verschillende piercing topics en op internet heb ik me al redelijk ingelezen over het laten zetten van een tepelpiercing. Maar nu vraag ik me af of dat bij elke tepel kan, die van mij steken normaal gesproken niet "uit". Ook kan ik nergens vinden hoe lang je vervolgens niet kan sporten of uberhaupt last hebt met het dragen van een bh. Iemand die mij daar meer over kan vertellen?

Het enige wat mij nog heel erg tegenstaat is het lange genezingsproces. Hoewel dat per persoon lijkt te verschillen lees ik toch dat veel vrouwen soms wel anderhalf jaar last houden.

Tepelpiercings worden ook veel gezet bij terug getrokken tegels gezet zodat ze niet terug getrokken meer zijn. Dus dat zal geen probleem zijn.
Ik zit ook al heel lang te dubben over tepelpiercings, vooral over het laten zetten :'), dus ik kan je er verder niet mee helpen..

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 20:50

Ik meld me! Heb op 11 juni een navelpiercing laten zetten. Ik kom hier vooral meelezen denk ik, wie weet brengen jullie me nog ideeën ofzo :))

Denk niet dat mn ouders daar zo blij mee zijn trouwens :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:25

Herkenbaar Lady. Ik vind piercings erg leuk, ook in het gezicht. Maar mijn ouders vinden dat dan weer een wat minder strak plan.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:29

Mijn moeder vind het ook vreselijk allemaal. Al vind ze mijn oren minder erg dan de dubbele surface die ik onder mijn sleutelbenen heb gehad. Maar het is jouw lijf! Doen wat je niet laten kunt. :D

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:31

Mijn moeder vind het vreselijk en vind mij een aso omdat ik een tragus en navelpiercing heb..

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:32

_Ekenna schreef:
Suzan_v_h schreef:
Dus bij deze,

Ja, normale maat voor een forward helix is 1.2 mm. :j

Bedankt! Morgen maar is internet shoppen. Geen idee wat mooi is en wat absoluut niet kan, dus als iemand nog een tip heeft voor een leuk balletje of iets voor m'n forward helix hoor ik het graag! Of een goede site.... :D

Suzan_v_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:33

xxcleeoo schreef:
Mijn moeder vind het vreselijk en vind mij een aso omdat ik een tragus en navelpiercing heb..

Ook de mening van mijn moeder hahaha

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:34

Suzan_v_h schreef:
xxcleeoo schreef:

Ook de mening van mijn moeder hahaha

Daarintegen heeft mijn vader wel tattoo's ..

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:39

Mijn ouders vinden me ook een aso door die navelpiercing.
Ik kan mn ouders enigszins begrijpen dat ze het een beetje aso vinden als bijvoorbeeld mn hele gezicht vol zou zitten met piercings, maar 1 navelpiercing moet je niet over zeuren vind ik.
Verder heb ik 'maar' 1 paar gaatjes in mn oor voor oorbellen. Zou er wel een 2e paar bij willen of eventueel tragus of helix maar zelfs dat vinden ze ordinair...
Dus voor mij zit er voorlopig nog even niet meer in dan alleen mn navelpiercing, wie weet over een aantal jaar of als ik uit huis woon...

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:41

Suzan_v_h schreef:
Bedankt! Morgen maar is internet shoppen. Geen idee wat mooi is en wat absoluut niet kan, dus als iemand nog een tip heeft voor een leuk balletje of iets voor m'n forward helix hoor ik het graag! Of een goede site.... :D

alloverpiercings.com
Top site. Top service. Crazyfactory raad ik niet aan. Lange levertijd en sieraden kunnen gebruikt terug gestuurd worden omdat de zakjes waar ze in zitten niet geseald zijn. Niet zo hygiënisch...

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 21:52

xxLady schreef:
Ik kan mn ouders enigszins begrijpen dat ze het een beetje aso vinden als bijvoorbeeld mn hele gezicht vol zou zitten met piercings, maar 1 navelpiercing moet je niet over zeuren vind ik.
Verder heb ik 'maar' 1 paar gaatjes in mn oor voor oorbellen. Zou er wel een 2e paar bij willen of eventueel tragus of helix maar zelfs dat vinden ze ordinair...
Dus voor mij zit er voorlopig nog even niet meer in dan alleen mn navelpiercing, wie weet over een aantal jaar of als ik uit huis woon...

Niks van aantrekken hoor! Gewoon doen

xxLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:09

xxcleeoo schreef:
xxLady schreef:

Niks van aantrekken hoor! Gewoon doen

'Je mag dan wel 18 en dus volwassen zijn, je woont bij ons thuis en je houdt je aan onze regels, en als je dat niet doet dan zoek je maar een ander huis!' Aldus mijn moeder... Dus dat wordt voorlopig nog niet 'gewoon doen' :')
Alhoewel, als ik het wel zou doen, zetten ze me denk ik alsnog niet uit huis hoor, dat is gewoon bangmakerij :') Maar ik denk dat er dan wel een ruzie gaat komen eerlijk gezegd.. En ach, ik hou het zo ook heus nog wel vol dus ik wacht eerst nog wel even..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:37

_R_G_ schreef:
Dit is m :)
Wat vinden jullie mooi? In mijn andere oor heb ik een Tragus dus die wil ik liever niet links ook :o
[ Afbeelding ]

Niet zo vaak voorkomend:
anti tragus
Rook

Maar een gewone helix is ook altijd leuk

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:48

Een rook is leuk ja!
Of misschien een conch _R_G_? Ik heb een dubbele, zie foto. Komt ook niet zo veel voor. :D
Afbeelding

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:52

Oeh die is ook leuk! Wat voor soort sieraad draag je daar in?

Deze komt ook op mijn lijstje denk ik. Wat is dit verslavend zeg :')

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:53

Een vriendin van mij had een dubbele outer conch. Vind ik ook ontzettend gaaf :D foto staat in het vorige topic (even op mijn reacties terugzoeken) zit op mobiel..
Industrial vind ik zelf ook heel gaaf maar zijn mijn oren niet geschikt voor..

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-14 22:59

Mijn oren ook niet. Vind het we een gave piercing maar iets te "massief" voor mij.

Outer conch vind ik ook leuk. Uhm jongens, hou eens op :+