Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, maar moet nu voorlopig wel elk half jaar ter controle omdat het dus terug kan komen (eventueel in de niet-zo-gezellige variant). Maar oef wat ben ik opgelucht! Ik (en de dokter) denk dat het vrijwel onzichtbaar geneest, het ziet er nu al goed uit en ik ben van plan om goed te gaan smeren met littekencreme.
).
Hij heeft het echt superstrak gehecht! Het zit ook precies in de huidplooi dus het valt straks helemaal niet op. Hij zei voor de operatie dat hij dit al 20 jaar deed en dat hij nog maar 1x was misgegaan, dat was bij een kwaadaardige tumor. Toen had ik zoiets van "ja, zal wel" maar ik geloof het nu wel
. Superdokter!
Die dingen zaten strak! En dat mijn mond zo zeer deed komt dus omdat hij behoorlijk heeft gegraven in die weefsels daar. Ik dacht dat ze alleen de klier en de eerste lymfeklier pakten, maar dat was niet zo. Hij heeft de speekselklier, alle speekselbuizen tot aan mijn mond, alle lymfeklieren en alle lymfevaten rondom eruit gehaald. En daarbij dus die mondhoekzenuw gespaard. Verklaart waarom alles van mond tot oor en van kin tot sleutelbeen zeer deed... Maar ik ben echt super opgelucht!