Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boomerang schreef:Mijn moeder en een van m'n zussen drinken ook zo weinig. Wat me opvalt is dat ze erg onfris uit hun mond ruiken daardoor.
Heb je daar geen last van?

Tivoli schreef:elenaMM77 schreef:wat op zich goed kan helpen is 500ml systeem.
smorgens voor je weggaat 2 kopjes thee om op gang te komen..
daarna 500ml drinken bij de hand..
je 'mag' pas naar het toilet als het flesje leeg is..
bijvullen en vervolgens dus weer, pas naar het toilet als het flesje leeg is..
op deze manier dwing je jezelf tenminste enkele keren per dag 500 ml weg te wurgen..
dat klinkt heel veel maar in de praktijk valt het nogwel mee en je krijgt een drink ritme
Klinkt erg logisch!
Helaas kom ik er ook vaak 's avonds achter dat ik de hele dag nog niet geplast heb,dus voor mij zou dit niet werken als stok achter de deur.
Wel probeer ik mezelf aan de wennen dat elke keer als ik iets eet,dat ik er ook wat bij moet drinken.
Maar ik moet toegeven dat ik soms gewoon denk: ik drink straks wel,heb er nu echt geen zin in

Corelli schreef:Heeft er iemand goede verhalen over wat voor slechte dingen te weinig vocht met je organen doet?

) en na een zware inspanning kan ik ook wel eens dorst hebben.
Als ik het doorslik word ik er een soort van misselijk achtig van en ik vind dat er precies zo'n slijmlaagje rond zit als je het in je mond hebt..

) Helaas is er nog maar 1 pak open... Waar 1 glas uit gedronken is. Vivian__ schreef:Gelukkig ben ik niet de enige met dit 'verschijnsel'
Ben vandaag nog niet begonnen met de wekker... Wel heb ik allerlei soorten drinken gekocht die ik lekker vind (4 verschillende) Helaas is er nog maar 1 pak open... Waar 1 glas uit gedronken is.
Still trying...

. Alleen cola vind ik lekker, maar ja, da's niet echt gezond.