Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Ik zit op mn mobiel dus reageer even kort...
Ik ga me even niet mengen in de discussie over 1.000ckal per dag. Enige tip die ik wil meegeven is om niet onder je basis behoefte te gaan zitten (lees de post van raponsje hierover in het topic sportstoelen hier op mws). Simpel gezegd is dat je lichaamsgewicht in km's x 30.
Ontopic, ik heb goede dingen langs zien komen! Ik ben begonnen met bloggen om mensen te helpen bij het starten of te veranderen. Ik heb er nu eentje staan over hoe jezelf te motiveren, hoe er achter te komen wat je interesieke motivatie is (dat is de motivatie die je uiteindelijk overal door heen trekt) en vervolgens een simpel stappenplan over hoe te starten. Mijn eigen verhaal en ervaringen staan er ook bij!
Lees het eens door, denk dat daarin veel antwoorden voor je staan :J
http://Www.xstartmorgen.WordPress.com
Bernoe schreef:Een wat late reactie...
@horseland: niet zozeer als reactie op je post hoor![]()
Maar meer dat ik 1000 kc zo weinig vind hihi! Nu moet ik wel zeggen dat ik met ondergewicht te maken heb maar ik merk dat als je zorgt dat je ook mentaal goed in je vel zit door bijvoorbeeld goed te bewegen (en dan niet zozeer jezelf afmatten in de sportschool maar bv een mooie wandeling met paard of hond waarbij je ook kan genieten van al het moois om je heen) het makkelijker maakt om aan te komen. Dat zal met afvallen ook zo werken. Uiteindelijk is het vaak het prettigst als je lichaam in balans is.
Lins_Vetra schreef:Romyv schreef:Ik zit op mn mobiel dus reageer even kort...
Ik ga me even niet mengen in de discussie over 1.000ckal per dag. Enige tip die ik wil meegeven is om niet onder je basis behoefte te gaan zitten (lees de post van raponsje hierover in het topic sportstoelen hier op mws). Simpel gezegd is dat je lichaamsgewicht in km's x 30.
Ontopic, ik heb goede dingen langs zien komen! Ik ben begonnen met bloggen om mensen te helpen bij het starten of te veranderen. Ik heb er nu eentje staan over hoe jezelf te motiveren, hoe er achter te komen wat je interesieke motivatie is (dat is de motivatie die je uiteindelijk overal door heen trekt) en vervolgens een simpel stappenplan over hoe te starten. Mijn eigen verhaal en ervaringen staan er ook bij!
Lees het eens door, denk dat daarin veel antwoorden voor je staan :J
http://Www.xstartmorgen.WordPress.com
Leuke blog, heel helder verhaal!! Eigenlijk heel logisch allemaal. Waar zou dat innerlijke stemmetje toch soms vandaan komen die zegt: ik wil het niet meer en ik kan het niet meer?
En elke dag denk ik ik begin morgen wel, maar die morgen komt nooit