Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Dus dat laat ik nog wel even uit mijn hoofd
Op zich gaat het wel vooruit, alleen blijf ik last houden van snel veel vocht in de knie. En dat belemmert het lopen enorm.
Hemels gevoel he 
Gisteren ook zo nog eens op mijn paardje gestapt. Ik kon nu toch al een kleine minuut mijn stijgbeugel aandoen (been draaien), dit ging vorige keer niet. ÉN ik heb een klein stukje kunnen draven!
Ik ben me er volledig van bewust dat ik nog niet direct een dressuurproef aan het rijden ben, maar hej, deze babystapjes zijn voor mij al goud waard!!
Super he Moska, dat je er weer even kan zitten!
Ik ben ook gezegend met kleine pony (heb mijn eigen na de val weggedaan) , hoger dan 1.60 wordt nog erg lastig denk ik
Wel vervelend van het vocht. Ik had dat in mijn enkel wat lopen erg belemmerde.
Trekt enorm energie als het allemaal niet wil. En ook al draven! Hoe ging dat met lichtijden, of blijven doorzitten?
Ja je waardeert dan alles wat je na die maanden rust en niet belasten wel kan he? Eerste keer shoppen vond ik al machtig, en dat was de Kruidvat nog maar
Kan je nog wel rijden? Marrit13 schreef:Ik moest vreselijk janken eerste keer weer te paard, was eerste maanden echt labielSuper he Moska, dat je er weer even kan zitten!
Ik ben ook gezegend met kleine pony (heb mijn eigen na de val weggedaan) , hoger dan 1.60 wordt nog erg lastig denk ik
Wel vervelend van het vocht. Ik had dat in mijn enkel wat lopen erg belemmerde.
Zwieke ook goed te horen dat je ook de stijgende lijn weer te pakken hebtTrekt enorm energie als het allemaal niet wil. En ook al draven! Hoe ging dat met lichtijden, of blijven doorzitten?
Ik heb enorm baat bij de EZ Rides beugels, dat brede voetbed is nu wel echt fijn. Ik ga zondag misschien wel een drafje wagen![]()
Rijden doet mij ook goed vajramani! Heb na het rijden vrijwel geen last van mijn knie, ook nooit gehad. En lopen gaat dan ook vele malen beter.
Jeetje Mirm, heftigJa je waardeert dan alles wat je na die maanden rust en niet belasten wel kan he? Eerste keer shoppen vond ik al machtig, en dat was de Kruidvat nog maar
Kan je nog wel rijden?
En de eerste keer naar de supermarkt na een paar weken was al een hoogtepunt! Vandaag moet ik boeten voor het feit dat ik gister te voet naar de brievenbus ben geweest (toch zeker wel 500 meter gelopen), maar bij de fysio ging het gelukkig wel goed. Hoop dat de knie na een rustige dag weer goed hersteld en dan kunnen we maandag weer aan de bak!
Goed te horen dat je weer vrijwel alles kan! Dat is iets wat ik nog wel wat spannend vind. Marrit13 schreef:Voor de mensen die de pen er al uit hebben: hoe was jullie ervaring hiermee? Mijn fysio zei dat dat niet zo moeilijk is: eruit, dichtnaaien en zelfde dag loop je moeiteloos ziekenhuis uit... True?
Voel hem zitten en heb er ook wel last van. Fysio denkt ook dat de beweegelijkheid dan nog meer vooruit gaat.
Heb ook lichtrijden meteen meegepakt: heel anders dan in stap het sta-zitten oefenen
Mis toch echt wel wat kracht, dus wat meer op rechts gesteund. Maar geen pijn en daar ging het om

), koelen en voldoende rusten. In ieder geval weer een stap de goede kant uit! Over drie maanden weer terugkomen en dan wordt er ook al een afspraak gepland voor het verwijderen van de schroeven. Ze gaan er dus wel uit.