Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marrit13 schreef:Ik moest vreselijk janken eerste keer weer te paard, was eerste maanden echt labielSuper he Moska, dat je er weer even kan zitten!
Ik ben ook gezegend met kleine pony (heb mijn eigen na de val weggedaan) , hoger dan 1.60 wordt nog erg lastig denk ik
Wel vervelend van het vocht. Ik had dat in mijn enkel wat lopen erg belemmerde.
Zwieke ook goed te horen dat je ook de stijgende lijn weer te pakken hebtTrekt enorm energie als het allemaal niet wil. En ook al draven! Hoe ging dat met lichtijden, of blijven doorzitten?
Ik heb enorm baat bij de EZ Rides beugels, dat brede voetbed is nu wel echt fijn. Ik ga zondag misschien wel een drafje wagen![]()
Rijden doet mij ook goed vajramani! Heb na het rijden vrijwel geen last van mijn knie, ook nooit gehad. En lopen gaat dan ook vele malen beter.
Jeetje Mirm, heftigJa je waardeert dan alles wat je na die maanden rust en niet belasten wel kan he? Eerste keer shoppen vond ik al machtig, en dat was de Kruidvat nog maar
Kan je nog wel rijden?
Marrit13 schreef:Voor de mensen die de pen er al uit hebben: hoe was jullie ervaring hiermee? Mijn fysio zei dat dat niet zo moeilijk is: eruit, dichtnaaien en zelfde dag loop je moeiteloos ziekenhuis uit... True?