mvrdehaan schreef:Oooh spinnen! Hou op!
Vooral als je zo'n nichtje hebt die dan zelf op de trap staat en niet naar beneden durft en als je dan vraagt waar de spin zit, jou naar boven laat komen en als je je dan omdraait zie je dat ze jou dus mooi onder een spin door heeft laten lopen. Die dus aan z'n draadje ongeveer 30 cm van het plafond af hangt.
Gelukkig heeft vriendlief de spin toen verwijdert.
Ik heb me trouwens ook een keer gillend en naar binnen rennend half uitgekleed, terwijl vriendlief zich bescheurde van het lachen. Ik deed het dak van het konijnenhok omhoog om het konijn te voeren, zit ik met mijn hand precies in een nest met allemaal net uitgekomen spinnetjes... En die kropen allemaal razend snel langs m'n hand omhoog m'n arm op.. Het waren er wel 50!! Toen heb ik het dus wel even uitgegild en had ik mijn vest en alles heeeel snel uit!
Als vriendlief niet thuis is, laat ik de hond de spinnen op eten. Hij mag eigenlijk de slaapkamer niet in, maar ik ga niet tot 3u 's nachts wachten tot vriendlief thuis komt van het werk voordat ik ga slapen omdat er een spin in de slaapkamer zit. En als het echt niet anders kan of ze zijn heel groot, zo groot dat de hond er naar staat te kijken van: "dit los je zelf maar op", dan pak ik de stofzuiger en laat ik die heel lang aanstaan en daarna blokkeer ik de uitgang van de slang...
Maar verder ben ik helemaaal niet bang voor spinnen!
Ja schuldig sorry maar je vriend zei dat het genetisch bepaald was... dusdaarom riep ik je omhoog
als wetenschappelijke test...