Yves Rocher - Hemel op internet/lichaam/aarde

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miepmiep91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:34

Oja en handcreme *\o/*

SammyFloor

Re: Yves Rocher - Hemel op internet/lichaam/aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 19:48

De Shampoo! Zalig. Mijn haar is heel gevoelig ( :P) en viel met de verkeerde shampoo's massaal uit, werd futloos, ... en Sinds YR is er weer veel vollume in, ziet het er gezond uit etc. Sinds ik mijn haar verf overgestapt naar de speciale shampoo van YR voor gekleurd haar, doet geen wonderen maar houd wel goed!

De douchegels mag ik niet meer gebruiken door mijn exceem, geen enkele met parfums in.

De zonnecrème is ook echt fantastisch, ik verbrand echt snel maar met de factor 50 van YR niet. Bovendien ruit ie nog lekker :)

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 11:06

DeMolenhoek schreef:
Hier ook fan! Maar wacht maar! Na 3 keer bestellen is de gratis levering vanaf €10 verhoogd naar €25 ;) Maar zijn vaak genoeg promoties zodat je geen verzendkosten hebt :) Ik heb enkel nog producten van YR. Ben eindelijk jeuk en roos vrij.

Welk product gebruik je tegen de roos? Ik heb in de winter roos ja vreemd ik weet het maar ik kan bijna geen shampoo vinden die mijn roos en jeukt wegneemt vandaar mijn vraag! Alvast bedankt :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 14:59

Ik gebruik de gewone shampoo. Zelfs niet specifiek anti roos. Is het eerste merk waarbij het verdwijnt zonder speciale en dure shampoo en conditioner. :)

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 15:50

Mijn pakketje is weer binnen!

Lippenstift valt helaas tegen. Er stond bij dat hij langhoudend zou zijn, maar daar merk ik nog weinig van. De kleine mascara lijkt me fijn en de twee minigeurtjes ruiken ook goddelijk. Grote verpakking hiervan bestellen staat in de planning.

De smuchoogschaduwpenstreepding lijkt me ook fijn!

:+:

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 15:57

Mijn pakketje is ook binnen, ziet er allemaal goed uit. Alleen de communicatie is nogal.. tsja.. Had die toilettas erbij besteld van 1,95€, ik dacht handig voor op vakantie :D

Komt het pakketje, geen toilettas.. bel ik met de klantenservice.. ja die toilettas is er niet meer. Dus zeg ik, maar ik heb er wel voor betaald? Horen jullie dat niet op een bon oid te zetten? Nee.
Ik mocht wat anders voor 1,95 bestellen, maar vind dan maar eens zo snel wat :+
Als ze het gewoon op de afleverbon hadden gezet en 1,95 terug gestort was het beter geweest..

Desondanks heb ik ook wat luchtjes besteld, sommige zijn wel echt heeeeel lekker *\o/* <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 17:09

Oh, hier zijn ze wel altijd heel erg correct!
Kunnen ze het niet leveren staat het gewoon op de bon :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:54

Ik heb al lange tijd last van een droge en schilferende huid (gezicht). Heb de voedende verzorging 24 u besteld en net gebruikt. Gewoon weg super!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 19:55

Wat goed! Heb je daar een linkje van toevallig?

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 20:05

Heb jij die blauwige? Want die heb ik :) de tonic gebruik ik zo af en toe om mn gezicht goed schoon te maken maar de crème gebruik ik elke dag als ik uit de douche kom :) heb sindsdien ook nauwelijks last van puistjes. De vrouw in de winkel vertelde me dat je gezicht door een soort van 2 wekelijkse cirkel gaat (geloof ik) maar sinds ik de crème enzo ben gaan gebruiken alleen zo heel af en toe een enkel plekje maar niet meer zoals voorheen :)

Mijn mascara is trouwens de sexy pulp. Ik zweer bij die :) :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-14 22:08

dyoka schreef:
Wat goed! Heb je daar een linkje van toevallig?

Het is wel de belgische website, maar denk dat je op de naam wel wat kunt vinden hoor. Ik voel nu al verschil na 1 keer gebruiken. Normaal na het douchen schilfert mijn huid direct en nu doet het helemaal niets. Wel nog wat droog en voel nog wel irritatie maar dat is normaal. Als het zo blijft kijk ik ook eens voor een voetcreme!

http://www.yves-rocher.be/control/produ ... c=Category

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:20

Oh ja die crème heb ik ook inderdaad, en daar ook de nachtcrème van. Ik vind hem m'n huid wel rustiger maken, maar bij mij is het niet zo dat de rodere droge plekken gelijk weg zijn helaas.

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 09:46

oh oh. Heb even dit topic doorgelezen en jahoor, meteen wat besteld. ;(

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 10:48

Yves Rocher... Ik bestel er regelmatig spulletjes (van de Belgische website) van.
Ik heb er voetencrème van, handcrème, dagcreme, douchegel, lippenstift, een aantal
parfummetjes. Van de geurtjes ben ik helaas niet zo wild, ik heb nog een hoop van die kleine flesjes liggen in allerlei geurtjes. Juist die monoï vind ik wel lekker, die is zo zomers :)
*checkt de site nog eens* *\o/*

mvrdehaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 12:41

Mijn moeder besteld ook altijd nog bij Yves Rocher. Ik zelf ook altijd tot ik er inderdaad ook achterkwam dat ze niet proefdiervrij waren en niet alleen in hun make-up maar in alle producten. Make-up haalde ik er namelijk nooit vandaan.

Toch vind ik het nog steeds erg lastig hoor, hoe je makkelijk proefdiervrij kunt shoppen...

Toch hadden ze wel hele fijne producten en ik vond het echt fantastisch om de folders / catalogus door te spitten!

En idd al die cadeautjes! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:31

dyoka schreef:
Oh ja die crème heb ik ook inderdaad, en daar ook de nachtcrème van. Ik vind hem m'n huid wel rustiger maken, maar bij mij is het niet zo dat de rodere droge plekken gelijk weg zijn helaas.

Bij mij wel. Het schilferen is direct gestopt. Het voelt nog droog en de huid moet zich nog vernieuwen maar ik zie niet overal meer schilfers liggen op de glazen van mijn bril.

Net nog eens naar de winkel van hun geweest, mijn definitieve klantenkaart gaan ophalen!

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:36

Stom topic... Bestelling geplaatst met veel te veel dingen onder het mom 'gespreide aankoop van kerstcadeautjes', benieuwd hoeveel van die spullen ook echt onaangeroerd blijven tot december :Y)

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:37

Hier ook regelmatig wat van Yves Rocher. Goede kwaliteit en niet duur.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:39

Ik heb hier van Yves Rocher een paar flesjes Eau de Parfum staan, die nog helemaal dicht gesealed zijn. Het gaat om 2x Comme une Evidence (50 ml), 1x So Elixir Purple (30 ml) en 1x Flower Party (50 ml, Eau de Toilette). Ik gebruik zelf geen parfum van Yves Rocher, dus hopelijk kan ik er iemand blij mee maken? Ook heb ik nog een gesealede dagcreme van Serum Vegetale Wrinkles & Radiance, 50 ml. Ik vraag er slechts 5 Euro per stuk voor , excl. eventuele verzendkosten. PB voor meer info! ;)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:40

Wendy_Chewie schreef:
Stom topic... Bestelling geplaatst met veel te veel dingen onder het mom 'gespreide aankoop van kerstcadeautjes', benieuwd hoeveel van die spullen ook echt onaangeroerd blijven tot december :Y)

Hier is dat al gefaald haha. :+

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:45

Ssssst, pakket is nog niet eens binnen ^^

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:48

hoelang duurt dat voordat je een bestelling binnen krijgt? Heb zojuist al veel te veel besteld.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-14 13:51

IxL schreef:
hoelang duurt dat voordat je een bestelling binnen krijgt? Heb zojuist al veel te veel besteld.

Vandaag besteld, morgen afschrijving PayPal, overmorgen binnen .
Wat heb je besteld? :D

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:54

Ze beloven 5-6 werkdagen, maar ik had het inderdaad ook net als de persoon boven me snel binnen :D

Loei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-14 13:56

eenitraM schreef:
IxL schreef:

Vandaag besteld, morgen afschrijving PayPal, overmorgen binnen .
Wat heb je besteld? :D

Ehm, zelfbruinspray, waren goede reacties over te lezen dus ik probeer het eens.
Nog een bodyspray, een blusher, herstellende dag/nacht creme, lippenbalsem kokos en haar/nagel pilletjes.
Met andere woorden, veel te veel dan wat ik uiteraard nodig heb.