Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en viel met de verkeerde shampoo's massaal uit, werd futloos, ... en Sinds YR is er weer veel vollume in, ziet het er gezond uit etc. Sinds ik mijn haar verf overgestapt naar de speciale shampoo van YR voor gekleurd haar, doet geen wonderen maar houd wel goed!
DeMolenhoek schreef:Hier ook fan! Maar wacht maar! Na 3 keer bestellen is de gratis levering vanaf €10 verhoogd naar €25Maar zijn vaak genoeg promoties zodat je geen verzendkosten hebt
Ik heb enkel nog producten van YR. Ben eindelijk jeuk en roos vrij.

de tonic gebruik ik zo af en toe om mn gezicht goed schoon te maken maar de crème gebruik ik elke dag als ik uit de douche kom
heb sindsdien ook nauwelijks last van puistjes. De vrouw in de winkel vertelde me dat je gezicht door een soort van 2 wekelijkse cirkel gaat (geloof ik) maar sinds ik de crème enzo ben gaan gebruiken alleen zo heel af en toe een enkel plekje maar niet meer zoals voorheen 
dyoka schreef:Wat goed! Heb je daar een linkje van toevallig?

dyoka schreef:Oh ja die crème heb ik ook inderdaad, en daar ook de nachtcrème van. Ik vind hem m'n huid wel rustiger maken, maar bij mij is het niet zo dat de rodere droge plekken gelijk weg zijn helaas.
eenitraM schreef:IxL schreef:hoelang duurt dat voordat je een bestelling binnen krijgt? Heb zojuist al veel te veel besteld.
Vandaag besteld, morgen afschrijving PayPal, overmorgen binnen .
Wat heb je besteld?