Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dus had een zwak moment...
Begrijpelijk hoor, de verleiding hier werd ook érg groot door die verstopte neus >.< Anoniem schreef:Ik gebruik iedere ochtend en avond de physiomer strong jet. Al sinds bijna 6 jaar ofzo. Ben sinds die tijd ook nooit meer verkouden of anders ziek geweest dus ik blijf het gebruiken. Er zit alleen maar isotoon zeewater in.
doe ik overigens alleen als ik een ontsteking heb of verkouden ben. Echt fijn om alles schoon te spoelen dan
ik mag nu gewoon mijn allergietabletten nemen, terwijl er 5 jaar geleden onvoldoende informatie over was. Maar nu is het veilig bevonden. Gub schreef:Wat bij mij wel hielp was, een vol flesje neusspray met een draaidop nemen. Een streepje zetten tot waar de vloeistof komt. Dan dat flesje de hele dag en nacht gebruiken.
De volgende morgen zie je hoeveel er uit het flesje is. Dit ga je aanvullen met zoutoplossingsneusspray.
En dan gebruik je dat flesje weer de hele dag.
Zo ga je steeds door totdat de hoeveelheid xylometazoline zo weinig is dat je het eigenlijk niet meer nodig hebt.

terugval was maar heel kort gelukkig!
Op doktersadvies is het helemaal goed natuurlijk
Netjes! Gelukkig was het een korte 
Ik heb nu inhalatie capsules mocht het echt weer eens erg zijn met mijn neus.
.jpg)
Er zit eucalyptus in, wat dus weer goede invloed heeft 
Blijft mijn neus goed vrij, en op die manier leer ik mijn neus dat open blijven niet erg is...hopelijk
Tigress schreef:Hoe is het nu met de stoppers? Nog altijd vrij?
En vuur, hoe is het nu bij jou?
Ik ben nog steeds neussprayloos, maar heb steeds voor het slapen gaan 1 neusgat dicht

Maar zo is het ook ooit bij mij begonnen 
BokitoZ schreef:Nou de neusspray is zulke rotzooi eigenlijk.. Dat mijn neus helemaal kapot is van binnen. Elke keer geneest dat en komen er dus korstjes en als ik dan nies ofzo barst dat allemaal weer kapot en gaat het jeuken..