Ik verlies bloed...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

Re: Ik verlies bloed...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:25

@loveuggs hier zeiden ze t ook eerst instantie. Ligt niet aan je pil je hebt al een sterkere. Maar later hoorde ik dus dat t niet ligt aan hoe sterk die is, maar de samenstelling ervan. Bij mij heeft dit wel gewerkt, en ervoor verloor ik ook gewoon bloed tijdens andere pillen. hopelijk is het bij jouw ook niks,maar het controleren zegt niet altijd wat. Dat is vaak alleen maar om dingen uit te sluiten dan dat ze echt vermoeden dat het wat ernstigs is.

Ladyson

Re: Ik verlies bloed...

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:31

Ik heb hetzelfde gehad, daarna aan de prikpil gegaan, dat ging 1,5 jaar goed en toen begon het bloeden weer. Dat onderzoek zal je nog veel vaker mee maken, zetten van een spiraal gaat tenslotte ook niet via je neus, even een knop omzetten dus :) Bij mij is er overigens geen aantoonbare reden voor het bloeden, behalve een gevoelige bekkenbodem.

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 15:33

LoveUggs schreef:
Wat is Pab3B..?

Idd een ander doosje, maar t speelt al langer dan dat ik deze pil heb, en heb hiervoor minstens 1,5 jaar dezelfde pil gehad dus daar kan het onmogelijk aan liggen..

Omdat niemand hierop antwoord en het toch wel degelijk relevant kan zijn: dat is een fase van baarmoederhalskanker. Je hebt verschillende fases waarbij PAP1 goed en rustig is en elke stap omhoog betekent dat er bijvoorbeeld onrustige cellen zijn en dat er eventueel actie moet worden ondernomen afhankelijk van de fase die wordt aangetroffen.
http://www.bergmanclinics.nl/divisies/v ... itstrijkje
Een reden te meer om dus toch een uitstrijkje te laten regelen! Better safe than sorry!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 14:19

Hoe is het nou TS?