Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Is echt niet erg!
Niet voor schamen, is iets heel natuurlijks!RoyceMack schreef:Jij denkt serieus dat die mensen nog nooit zoiets gezien hebben? of dat zij onderling grapjes gaan maken? Die gaan echt niet achteraf tegen je zeggen van 'nou dat was verdorie lekker! had je dat niet even van tevoren kunnen zeggen, dan waren we voorbereid op zoiets vreselijks!'
Ik denk dat er minimaal 1 ongestelde vrouw aan jouw tafel staat als jij in coma bent:)
RoyceMack schreef:Jij denkt serieus dat die mensen nog nooit zoiets gezien hebben? of dat zij onderling grapjes gaan maken? Die gaan echt niet achteraf tegen je zeggen van 'nou dat was verdorie lekker! had je dat niet even van tevoren kunnen zeggen, dan waren we voorbereid op zoiets vreselijks!'
Ik denk dat er minimaal 1 ongestelde vrouw aan jouw tafel staat als jij in coma bent:)
JoopC schreef:RoyceMack schreef:Jij denkt serieus dat die mensen nog nooit zoiets gezien hebben? of dat zij onderling grapjes gaan maken? Die gaan echt niet achteraf tegen je zeggen van 'nou dat was verdorie lekker! had je dat niet even van tevoren kunnen zeggen, dan waren we voorbereid op zoiets vreselijks!'
Ik snap best dat zoiets een drempel voor TS is, hoor.
Dit komt een beetje banketstaaf over eerlijk gezegd.