Morgen een operatie en ongesteld...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Chiave

Re: Morgen een operatie en ongesteld...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 20:39

Toen ik in het ziekenhuis werkte voor een stage, werd er idd gewoon een celstofmatje neergelegd!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 20:40

Ach... Je ligt er toch al compleet onelegant bij en je hebt het toch niet door gelukkig :D

Matje eronder en voor je het weet kun je weer een slip aan met maandverband!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:03

Jij denkt serieus dat die mensen nog nooit zoiets gezien hebben? of dat zij onderling grapjes gaan maken? Die gaan echt niet achteraf tegen je zeggen van 'nou dat was verdorie lekker! had je dat niet even van tevoren kunnen zeggen, dan waren we voorbereid op zoiets vreselijks!'
Ik denk dat er minimaal 1 ongestelde vrouw aan jouw tafel staat als jij in coma bent:)

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:07

Ik ben 4 weken geleden geopereerd aan het gebied zelf en bij mij werd er gevraagd of ik ongesteld was. Gebeurt dat niet, zelf even aangeven, zijn de artsen voorbereid en kunnen ze er rekening mee houden. :) Is echt niet erg!

Lees nu dat je ook niet aan de pil bent: dan kun je er toch niks aan doen. :) Niet voor schamen, is iets heel natuurlijks!

Alvast heel veel succes met je operatie!

xLianneZorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 22:40

RoyceMack schreef:
Jij denkt serieus dat die mensen nog nooit zoiets gezien hebben? of dat zij onderling grapjes gaan maken? Die gaan echt niet achteraf tegen je zeggen van 'nou dat was verdorie lekker! had je dat niet even van tevoren kunnen zeggen, dan waren we voorbereid op zoiets vreselijks!'
Ik denk dat er minimaal 1 ongestelde vrouw aan jouw tafel staat als jij in coma bent:)

Ho rustig maar, mij hoor je dat zeker niet zeggen. Maar ik kan me er zelf wel niet fijn bij voelen.

maar het is ondertussen al geregeld.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:42

RoyceMack schreef:

Ik snap best dat zoiets een drempel voor TS is, hoor.
Dit komt een beetje banketstaaf over eerlijk gezegd.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 22:52

Beterschap, ts.

Niemand zal van je menstruatie opkijken.
Al moest je voor een inwendig onderzoek :Y)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 10:11

JoopC schreef:
RoyceMack schreef:

Ik snap best dat zoiets een drempel voor TS is, hoor.
Dit komt een beetje banketstaaf over eerlijk gezegd.

Inderdaad, kan ook heel goed begrijpen dat het erg vervelend kan zijn voor TS.

Veel succes vandaag!

Love_myhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 11:56

.