Begrijp me niet verkeerd hoor, heb respect voor artsen e.d. Maar is de laatste tijd beetje te vaak dat ze daar wat luchtig doen over bepaalde situaties, ook na aandringen. Beetje irritant soms
Karin, bacterie door koraal heb ik inderdaad van meerdere bokkers via PB gekregen. Klinkt allemaal niet best
Hoe lang heb jij er last van gehad?
Ook dat stuk, erg interessant! Dankjewel!
Er staat ook in van gezwollen lymfeklieren, dat heb ik helaas ook
Of dat door hooikoorts of dit komt, durf ik zo niet te zeggen. Maar de combi is niet ideaal.. KarinLF, dankjewel voor de duidelijke uitleg!
Ik ga eens op die site kijken! Ingegroeide nagel was het volgens de huisarts (nog) niet. Ze gaf wel aan dat het zou kunnen gebeuren. Het zinnetje "zo komt de hele teen weer tot rust" klinkt als muziek in de oren! Tamary, ik neem aan dat dit goed duidelijk is geweest. Maar of ze daadwerkelijk de link zo heeft gelegd weet ik niet. Degene die ik nu had was ook een arts die inspringt als het druk is, dus weet ook niet precies waar haar 'specialiteiten' liggen, en kennis van tropische ongelukjes. Ze heeft er ook maar twee tellen naar gekeken. Dus heeft het naar mijn idee ook niet zwaar opgepakt. Als ik weer terug ga, ga ik sowieso om iemand anders vragen.
Op vakantie had ik er nog geen last van. Toen was het enkel dik en blauw door de kneuzing. Pas na zo'n anderhalve week is het zo gaan ontsteken.
Maartje1990, dat is niet best
Trekzalf heb ik inderdaad ook wel eens van gehoord! Maar dat is meer voor open wonden toch?Huisarts it is! Vertrouw 't niet meer..

Kan me dan inhouden omdat ik dan denk, wordt toch alleen maar erger. Maar die druk is af en toe echt vreselijk. Maar er aan komen is ook momentje van dood gaan..
ben ook met sodabadjes aan de gang maar het helpt niet... als ik weer terug ben van vakantie ga ik weer langs de huisarts, wil alleen echt niet aan de antibiotica want daar word ik zo ziek van.
Vergelijkbaar met jouw teen denk ik
en ja dat doet zeer en dat "mag" volgens het boekje ook allemaal niet maar het verlicht enorm