Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

elinebakker schreef:aikon schreef:Ja, 3x per week. Anders kom ik haast niet bij mijn pony's. Campert lust op korte afstanden best een flinke slok. Heb maar een uitkerinkje.
Heb een topic geopend over "waarom val ik niet af?" Bij MW Lachen dat, krijg tegenstrijdige adviezen, de ene vind dat ik te weinig eet de ander te veelGa nog ff door daar.
Weet eigenlijk al zeker dat de dystrofie de schuldige is.
Als je dit al weet, waarom zouden mensen je dan nog advies geven? Je bent erg negatief en dat snap ik maar al te goed met die beperkingen. Ja je wilt afvallen, maar verzint overal een smoes op. Wil er iets gaan veranderen, dan zal je zelf ook moeten veranderen. Anyway bovenstaande vind ik erg jammer!

aikon schreef:Omdat NL artsen het daar niet mee eens zijn, want dat kan niet, is onmogelijk. Ik denk het wel. Maar wie ben ik. Heb er geen bewijs voor.
En ja, advies is welkom en die heb ik her en der gekregen waar ik zeker wat mee ga doen. Veel sites en andere verwijzingen zijn nieuw voor mij en dat wil ik zeker proberen. Het houd namelijk niet op bij diëtisten, er zijn meer wegen die naar rome leiden en die wegen wil ik bewandelen.
Merendeels wat hier verkondigt is gewoon lachwekkend, jullie spreken elkaar erg tegen. Mag ik dat niet lachwekkend vinden? Het is wel bokt. Tegenstrijdige adviezen zijn hier aan de orde van de dag, er zitten echt wel goede adviezen tussen, en die vis ik er uit. Die gebruik, zou ik dat niet doen had ik diyt topic niet geopend.