Ik lees meerdere mensen die het duur vinden, maar ik vind dat zelf dus wel meevallen. Je betaald nu eenmaal voor kwaliteit en het is goed spul. Als ik mij ga wassen met douchespul van bijvoorbeeld kruidvat of Nivea dan loop ik binnen een week krom van de jeuk op mijn benen
Heerlijk, heb alle foams nu wel een keertje gehad en nog een hele voorraad ingeslagen haha.
Was wel even huilen (bijna dan) toen de donkergroene bodylotion uit het assortiment ging... Laatste flesje hier meegenomen. Hammam bodylotion is gelukkig ook heerlijk!! Was laatst in Zwolle, hadden ze de groene nog dus mooi nog een paar flessen gehaald!
Bodycremes zijn ook lekker maar die vind ik wat dik, meer iets voor in de winter.
Ahhh Rituals Dat spul ruikt altijd zo vreselijk lekker. De parfum is er ook heerlijk. Ik zou er graag veel van kopen, maar het is inderdaad vrij prijzig. Ik heb nu een bodylotion met honing, ruikt lekker, maar is totaal niet verzorgend Volgende keer eens een andere proberen. Laatst had ik een scrub, roze potje, en die was goed!! Rook heerlijk en je kreeg het er helemaal warm van, hmmm
Laatst was er uitverkoop, dan sla je een doos vol in voor 30 euro. Vind ik prima te doen!
Mi_Amore
Geplaatst: 30-07-14 15:37
Rituaaaals, I love it
Ik heb: - de shampoo - de conditioner - de bodyscrub - de voetenscrub - nog een grijze lotion waarin een scrub verwerkt zit - badschuim - douchegel
Ik geniet er zooo van, het is het enige dat mij zenn krijgt na een helse dag
Tazzey
Geplaatst: 30-07-14 15:38
Ik vind de oranje douche foam en scrub erg lekker. Ik las hier ergens iemand die een half jaar doet met een bus foam? Hoe doe je dat?! Als ik hem dagelijks gebruik, normale hoeveelheid, is hij echt binnen een maand leeg.
Ik kreeg voor mijn verjaardag van de zus van mijn vriend twee producten van Rituals. De oranje foam en een doucheolie. Kwam goed uit, want volgens de dokter heb ik aspecifieke allergieën en dan is doucheolie juist goed om te gebruiken. Vandaag gebruikt en vond het heerlijk. Geen idee overigens van de prijzen, daar kijk ik wel naar als dit op is.
Rituals is niet goedkoop, dat kan ik je alvast vertellen Vooral met het douchefoam doe ik ook niet zo heel erg lang, ik gebruik altijd veel te veel omdat ik helemaal blij wordt van de manier waarop het schuimt. Ook is Vriendje niet zo zuinig met mijn doucheproducten Heb hem nu dus even niet staan, maar vraag het vaak voor mijn verjaardag en dan heb ik weer een voorraadje om een tijdje mee door te kunnen
Maar vind de blauwe fles toch beter verzorgend! Iets met Hamam.. Weet het niet precies.
Kort geleden nog de donker groene fles gehaald. Iets met Massage
Ik ben rituals fan Maar koop het alleen als ik cadeau bonnen heb of er korting is. Anders vind ik het te duur
EvelijnS
Geplaatst: 30-07-14 16:17
Haha, ik kan me voorstellen dat je er dan meer van gebruikt. Is het ook een beetje vettig trouwens, zodat je het vetlaagje op je huid niet te veel schaadt? Of is het meer te vergelijken met douchegel?
Het is gewoon vergelijkbaar met een douchegel inderdaad, het schuimt alleen behoorlijk haha. Ik heb best wel snel last van een droge en trekkerige huid als ik geen hele goede producten gebruik, met Rituals heb ik dat lang niet zo erg
Hmm, ik ga het wel even proberen dan. Hij ruikt erg lekker in ieder geval, zou zonde zijn als ik het niet kan gebruiken.
miepmiep91
Geplaatst: 30-07-14 20:40
Rituals
Ik heb de oranje foam en handcreme ervan. Vorige maand in de aanbieding 3 flessen foam gehaald de wintergeur . Ben benieuwd hoe die is want ik maak eerst de oranje op.
Heb de bodymilk pot van rice blossem .
En nog een pakketje van de hamman . En die douche olie de roze heb ik ook.
Roos waar haal jij het weg ik vind in de v&d van lwd niet veel keus . Winkel in Sneek is veel meer keuze .
De geurstokjes en de kaarsen vind ik veel te duur haha.
Ik had net een hele bestelling in mijn winkelmandje zitten, ben ik mijn cadeaubon kwijt! Was een behoorlijk bedrag, maar nu kom ik toch in de verleiding om 't dan maar zonder bon te bestellen... Het is zulk lekker spul
miepmiep91
Geplaatst: 31-07-14 10:14
Roosch schreef:
Op de Wirdumerdijk!
Nou goeie tip haha
Komen er in het najaar / herfst/winter nieuwe geuren ?
Captain
Geplaatst: 31-07-14 10:15
Ja ik vind sommige dingen ook wel erg lekker, vooral het douchespul wat zo lekker schuimt. Erger me alleen dood aan die winkelmedewerkers hier. Proberen je echt alles aan te smeren. 'Ik zoek die en die shampoo' 'Deze hier? Hier hebben we ook een lekkere conditioner bij.' 'Nee bedankt, alleen de shampoo.' 'Zal ik er nog een gezichtsmaskertje bij doen voor 2 euro?' 'Nee bedankt, alleen de shampoo.' 'We hebben daar ook nog een leuke aanbieding. Bla bla bla.' Zucht. Tegenwoordig kopen wij het daarom maar bij de V&D ipv bij de rituals winkel.