het leed dat luizen heet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Monica72

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:25

Mijn dochter was ook altijd degene die met luizen thuis kwam heeft me veel geld en nog meer ergenis gekost niets werkte tot ik het zo zat was en gewoon een pipetje vlooienmiddel op d'r hoofd heb leeggemaakt jaren geen last meer gehad dus niet geld uitgeven aan prioderm etc gewoon vlooien pipetje gebruiken ben je er veel makkelijker van af

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:29

aman2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:34

N0a schreef:
Ik raad je echt tea tree olie aan. Gewoon te koop bij de kruidvat, ligt bij de gezichtscreme. Klein flesje kost rond de €2.

Ik weet niet of de luizen er ook van weggaan,maar als ze weg zijn: doe elke dag als ze naar school gaat zo druppeltje in haar nek, dan blijven ze weg *\o/*

Buenootje

Re: het leed dat luizen heet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 12:37

Had gisteren al gekeken maar ze hadden het niet, ga straks even naar de grotere Kruidvat want dat wil ik sowieso proberen. En vlooienpipetjes halen dan maar ;)

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:45

hannah41 schreef:
Azijn, ik heb helaas ook luizen op dit moment, maar gister heb ik er na internet te hebben geraadpleegd flink wat azijn in gedaan en ze zijn dood. Allemaal. Dus, azijn over de hele hoofdhuid sprayen, inwrijven, inlaten werken en uitspoelen. En daarna veel kammen.

Sterkte! :(:)

Idd, een oppaskindje deed natuur azijn in het haar (echt goed nat maken), handdoek eromheen, slapen en dan volgende ochtend haar wassen. Alles weg! Ouders werden helemaal gek van dat dat dure chemische spul de hele tijd en dit werkt fantastisch.

Denk je eraan dat je ook het beddegoed, knuffels en de handdoeken etc meteen goed heet wast?
Natuurlijk ook goed blijven kammen.

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 15:32

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:47

TS bij de tuinen verkopen ze ook Tea Tree oil. Misschien dat die wel bij jou in de buurt zit?