@Santos, mannen begrijpen onze nagellak fetish niet.
Ik heb het thuis nu onder controle "je hebt wel heel erg veel nagellak hè?" waarop ik antwoord "ongeveer evenveel nagellak als jij games hebt"
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het thuis nu onder controle "je hebt wel heel erg veel nagellak hè?" waarop ik antwoord "ongeveer evenveel nagellak als jij games hebt"

Tazzey schreef:Ik heb de laatste uit de OPI Coca-Cola collectie online. Get cherried away.
@Santos, mannen begrijpen onze nagellak fetish niet.Ik heb het thuis nu onder controle "je hebt wel heel erg veel nagellak hè?" waarop ik antwoord "ongeveer evenveel nagellak als jij games hebt"
hij mag van zichzelf pas weer gaan gamen als z'n scriptie af is.
dus hij mag niet meer zeuren haha
?
. Ein-de-lijk
. Nu hopen dat Llarowe een beetje snel gaat verzenden.
) kleuren. Maar zelfs deze heeft het zwaar te verduren en houdt het uiterlijk een week vol. Nu heb ik acryl nagels gehad en hebben diverse stylistes mij verteld dat ik van nature, vette nagels heb en het daarom allemaal slecht pakt. Maar gezien dit het 9e! topic is, zullen er vast heeeel veel meiden zijn die nagellak dragen.. Yv_ schreef:Wel fotootje he Santos?
Ik heb gister een veel te duur lakje bij Llarowe besteld, maar liep er al zó lang op de azen en hij is bijna nooit ergens in stock, dus heb het maar gedaan. Ein-de-lijk
. Nu hopen dat Llarowe een beetje snel gaat verzenden.
Deze:
[ Afbeelding ]