Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
crazycactus schreef:Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk een foto maken. Ik heb een keer een stoeptegel op mijn 2e teen laten vallen, een puinhoop, bloed enz, maar ze hebben de moeite niet genomen om een foto te nemen.
Ik zou gewoon intapen en een stevige schoen aan, zeer doet het toch wel.
har166 schreef:crazycactus schreef:Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk een foto maken. Ik heb een keer een stoeptegel op mijn 2e teen laten vallen, een puinhoop, bloed enz, maar ze hebben de moeite niet genomen om een foto te nemen.
Ik zou gewoon intapen en een stevige schoen aan, zeer doet het toch wel.
Ja dom he! Ik had een keer een paard op mn voet en mn grote teen was het pijnlijkst van allemaal. Mn hele voet dik en bont en blauw maar de arts zei doodleuk dat het te dik was om een foto te maken. Dus ik moest maar met krukken hobbelen en zoveel mogelijk voet omhoog. Heb ik lang last van gehad.
Doanique schreef:Nou op naar de SEH voor een foto...
ajspruit schreef:Zolang je je teen kan belasten, is het niet gebroken. Ik zou als ik jou was even langs de HA, die kan het toch het beste beoordelen.
En je werkgever even laten weten dat je erg veel last hebt van je teen omdat dat gisteren gebeurd is, maar dat je uiteraard probeert er gewoon te zijn.
Je kan desnoods ook zeggen dat je het wel wil proberen, maar als het niet meer gaat je dat aangeeft of zo.
T is inderdaad banketstaaf, maar goed.. doe je ook niet expres toch?
ajspruit schreef:Zolang je je teen kan belasten, is het niet gebroken.

Doanique schreef:Mijn vakantie gaat ook niet door, zou niet weten wat ik aan het strand van Egypte moet doen in 45 graden... Baal als een stekker natuurlijk. Mijn beste vriendinnetje zou met me mee gaan naar Amsterdam om mijn laptop te laten repareren maar nu komt ze een film met mij kijken en gaan we op mijn gips tekenen... Je moet toch wat...

jammer ook van de vakantie!Doanique schreef:Ik hoop dat ze het begrijpen. Het mag ook niet nat worden en ik werk voornamelijk met natte doeken en emmers sop. Als dat omvalt...
Delphi schreef:Tja vervelend voor het bedrijf, maar je kan er toch niets aan doen!!!!? Hier zullen ze echt wel begrip voor hebben hoor. Ik zou morgenochtend bellen en je verhaal doen, ook dat je terug moet om het in het gips te laten zetten. Ik zou aangeven dat je erg baalt en zo snel mogelijk weer wilt werken en dat je met de arts overlegt en hen weer belt zodra je meer weet.
Wie weet valt de pijn mee met gips en mag je het met zo'n loopschoen belasten! Als de arts aangeeft dat je gewoon mag werken, zou je gewoon weer aan het werk kunnen.
Beterschap!
Citaat:Loopschoen
Behalve het eventueel rechtzetten en spalken van de teen krijgt u ook een loopschoen. Die schoen houdt uw voet en vooral de gebroken teen in een vaste stand. Ook als u loopt. Het is echter niet de bedoeling dat u met die loopschoen gewoon uw dagelijkse werk gaat doen, want dan is die schoen al na twee weken versleten, terwijl het meestal de bedoeling is dat u er minstens vier weken mee toekomt. U mag ermee lopen om de noodzakelijke dingen te doen, zoals naar het toilet, eten en drinken maken, enzovoort, maar het is niet de bedoeling dat u er uitgebreid boodschappen mee gaat doen. Een beetje extra rust is voor de teen wel belangrijk.