buik na keizersnede

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 14:45

ik heb juist mijn ziekenkas gecontacteerd of ik een doorverwijzing nodig heb of ik direct bij een psycholoog of psycho-therapeut terecht kan. pff dus al een eerste stap gezet

@ Sizzle: ja, ik voelde het zelf ook al dat ik zo echt niet verder geraak
@ estja: dat loslaten is enorm moeilijk! kan ik echt niet :(

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 14:50

Goed van je dat je deze stap gezet hebt. Nog een tip; zoek iemand waarvan je denkt dat hij je echt kan helpen. Ik ben een paar keer bij een psycholoog geweest. Hele lieve man maar ik kwam er niet verder. Daarna toevallig iemand gevonden waarmee het meteen klikte.

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 14:51

dat vind ik nog heel moeilijk, hoe vind je nu iemand? en dan moet je nog afwachten of het klikt.
ik ben eral wel uit dat ik liever een vrouw heb dan een man

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 14:57

sylviel schreef:
ik heb juist mijn ziekenkas gecontacteerd of ik een doorverwijzing nodig heb of ik direct bij een psycholoog of psycho-therapeut terecht kan. pff dus al een eerste stap gezet

Heel goed van je! Als je er zelf niet meer uitkomt dan is het goed om hulp te zoeken. Of inderdaad je ervaringen te delen met mensen die het begrijpen.
Laatst bijgewerkt door Coloured op 18-07-14 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Coloured

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:00

sylviel schreef:
dat vind ik nog heel moeilijk, hoe vind je nu iemand? en dan moet je nog afwachten of het klikt.
ik ben eral wel uit dat ik liever een vrouw heb dan een man

Wat estja zegt: Als het niet klikt of je hebt het gevoel weer niet begrepen te worden, probeer dan verder te zoeken. Het is altijd de interactie tussen twee mensen, ook in de geestelijke gezondheidszorg en het ligt dan dus niet (weer) aan jou dat de hulp die je krijgt voor jou niet zou werken. De hulp die je zoekt en krijgt, behoort bij jóu te passen, bij jouw persoonlijkheid en eigenheid.
Laatst bijgewerkt door Coloured op 18-07-14 15:17, in het totaal 2 keer bewerkt

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-14 15:06

@ Coloured: bedankt voor tip

bedankt iedereen voor de tips en ervaringen te delen, dit topic heeft me toch doen inzien dat ik er alleen niet uit geraak en hulp nodig heb.
hopelijk krijg ik snel antwoord en vind ik iemand waarmee het klikt

Mungbean

Re: buik na keizersnede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-14 15:52

Super :)
Waar bokt al niet goed voor kan zijn...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 13:17

sylviel schreef:
@ Coloured: bedankt voor tip

bedankt iedereen voor de tips en ervaringen te delen, dit topic heeft me toch doen inzien dat ik er alleen niet uit geraak en hulp nodig heb.
hopelijk krijg ik snel antwoord en vind ik iemand waarmee het klikt

Wat heb jij een dapper besluit genomen en wat knap dat je de stap gaat zetten hulp te zoeken. Het is geen schande om niet op de roze wolk te zitten, heel veel vrouwen hebben dat al lijkt er een enorm taboe op te rusten. Het is echter zaak dat die wolk geen zwarte wordt en dat is bijjou nu wel het geval. Eerst aan je koppie werken, dan volgt je lijf vanzelf

kwita

Re: buik na keizersnede

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 21:36

Nu ben ik haast jaloers op je keizersnede, het had voor mij een betere optie geweest en veel helaas blijvende ellende voorkomen!
desondanks snap ik het babyvet/buikje best ik vind het ook niet leuk, maar het is niet anders.
Maar ik heb er zo veel moois voor terug gekregen....bekijk het positief! :)