te lage hartslag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 18:16

Haha zou mooi zijn, maar mag niks doen behalve niet-bewegen.
Maar ja, duimen dat ik morgen eruit ben.
Laatst bijgewerkt door 420BlazeIt op 08-07-14 18:17, in het totaal 1 keer bewerkt

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:17

Aan trucjes heb je helemaal niets Emily :n Het is zaak voor jou om gewoon op een normale manier te zorgen dat je hartslag weer goed komt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:23

Trucjes moet je inderdaad niet toepassen, zet die verrekte puberhormonen uit je lijf op dit moment en denk realistisch :) voor korte termijn helpt het vast, maar langer termijn; daar moet je aan denken :) gezond blijven is een mooier doel dan snel uit het ziekenhuis.

Ach, volgende keer gewoon een leuke broeder vragen voor een sponsbad <<)

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 18:24

xEmily schreef:
Haha zou mooi zijn, maar mag niks doen behalve niet-bewegen.
Maar ja, duimen dat ik morgen eruit ben.

je wil eruit omdat het ook daadwerkelijk goed is, niet omdat je trucjes gebruikt he. Ik weet niet waarom je hartslag te laag is maar ik vermoed dat het met eten te maken heeft? hoe dan ook, wat je dan ook truct doe dat dan thuis ook gewoon braaf als zij willen dat dat is wat je doet en niet alleen om het ziekenhuis uit te komen.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:15

Geef je zelf nu een hele harde schop onder je kont en ga de zorg die ze voor je hebben toe laten is echt alleen voor je eigen best wil voor niemand anders!!!
En trucjes verzinnen? Snap dat je heeeel graag naar huis wil maar je hart is best heel erg belangrijk dat hij het blijft doen. Dus geen trucjes maar gewoon heel erg je best doen om te gaan doen wat ze van je vragen anders lig je hier binnenkort weer.
(Je hebt heel erg geluk dat ik niet weet waar je ligt had hoogstpersoonlijk de verpleging op de hoogte gebracht dat je trucjes uithaald!!! Dat is niet slim maar heel erg DOM )

Groetjes genja

P.s, je vindt me nu heel erg irritant en stom niet erg als je maar wakker word dus ik bedoel het goed

Thats_Me

Re: te lage hartslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 19:25

Artsen zijn ook wel wat gewent met pubers hoor. Die hebben alle trucjes wel eens voorbij zien komen. Zo te horen weet je dondersgoed waarom je in het ziekenhuis moet liggen. Er is zo te horen veel meer aan de hand echter ben jij het er niet mee eens.

Tja, zorg voor afleiding, lezen, spelletje, filmpje etc. Je moet namelijk zo lang blijven als nodig en geen minuut langer. Kun je wel gaan liggen mokken en klagen maar ja daar heb je alleen jezelf mee.

En artsen zijn gewoon een apart slag mensen. Soms ontbreekt daar gewoon net eens stukje sociale vaardigheden maar ze zijn wél goed in wat ze doen en dat is heel belangrijk.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:33

Thats_Me schreef:
Artsen zijn ook wel wat gewent met pubers hoor. Die hebben alle trucjes wel eens voorbij zien komen. Zo te horen weet je dondersgoed waarom je in het ziekenhuis moet liggen. Er is zo te horen veel meer aan de hand echter ben jij het er niet mee eens.

Tja, zorg voor afleiding, lezen, spelletje, filmpje etc. Je moet namelijk zo lang blijven als nodig en geen minuut langer. Kun je wel gaan liggen mokken en klagen maar ja daar heb je alleen jezelf mee.

En artsen zijn gewoon een apart slag mensen. Soms ontbreekt daar gewoon net eens stukje sociale vaardigheden maar ze zijn wél goed in wat ze doen en dat is heel belangrijk.

Nou over het algemeen zijn kinderartsen toch wel de meest sociaal vaardige artsen vooral naar kinderen toe. Maar tegen eigenwijze pubers heeft aardig zijn niet altijd zin en bereiken ze met hard en duidelijk zijn meer. Te horen krijgen dat je dingen moet doen waar je echt het nut niet van in ziet en in jou ogen het meest onzinnige is wat er is kan ook haast niet op een aardige manier gebracht worden dan vindt je al snel iemand heel erg onaardig en stom.
Dus denk dat de arts opzich best aardig is maar dat deze eigenwijze (maar vast ook lieve) dame dat nu even niet wil zien.

Groetjes genja

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 20:51

ik denk dat je blij moet zijn dat ze je in het ziekenhuis houden. want ze doen het niet om geen vrijheid meer te geven. als je in het ziekenhuis ligt dan is er daadwerkelijk wat aan de hand.

een te lage hartslag klinkt zeker niet goed! en kan een zeker een grote kans zijn dat er wat met je hart is. het is erg belangrijk dat dit op jonge leeftijd ondekt word en dat ze er wat aan kunnen doen.

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:03

Ja ik ga mee met het voorgaande en als ik even hard mag zijn: stel je niet zo aan, er zijn mensen die het zwaarder hebben dan jij. Even doorzetten.

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-14 21:22

roombolletje schreef:
Ja ik ga mee met het voorgaande en als ik even hard mag zijn: stel je niet zo aan, er zijn mensen die het zwaarder hebben dan jij. Even doorzetten.

Idd. Wat stel ik me aan.

-
Ik vind het trouwen s raar dat ze hier in het ZH geen vertrouwenspersoon hebben ... iemand een idee waar die wel verstopt zitten? :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:28

Geen idee, misschien even vragen? Of vertellen ze je dat ook niet als ze je zo tegen willen zitten? Denk dat ze die echt voor je verstoppen. Waarschijnlijk krijg je die te spreken als je je normaal gedraagt in het ziekenhuis en gewoon meewerkt..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:29

Beste TS, reken er maar op dat ze je eerder te vroeg dan te laat naat huis laten gaan.
Laat het allemaal over je heen komen, je ligt tenslotte niet voor niets in het ziekenhuis.

Ik zit hier thuis met iemand die te vroeg naar huis gezonden is en waarvan de naasten op de blaten zitten. Denk daar maar eens bij na. 12x uit ben 's nachts om diegene te helpen is hier niks.

Dus denk erbij na wat je naasten allemaal moeten doen wanneer je thuis komt. Denk daar maar aan.

Het is tenslotte voor je eigen gezondheid.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:37

@ Emily... als je graag met iemand wil praten.. misschien kan je eens om een psycholoog vragen..

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 21:39

emily, zo'n vertrouwing persoon is er zeker. een maatschappelijk werker. deze heeft altijd tijd om te praten, echter is dit wel slim om aan te geven bij de verpleegkundige

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:10

Precies ts geef aan de verpleging aan waar je behoefte aan hebt die kunnen dan veel voor je regelen. Zie ze niet als vijand maar mensen die er zijn om je te helpen.
Ga er trouwens niet van uit dat die vertrouwenspersoon gaat regelen dat je snel naar huis mag die zal zich aan het beleid van de artsen houden.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:19

Nogmaals denk ik dat je zelf heel goed weet waarom je in het ziekenhuis ligt!!!
Al deze (leef)regels en beperkingen die je opgelegd worden zullen vast niet alleen zijn voor je te lage hartslag. Ik denk dat die hartslag gewoon de reactie op is ....

Ik begrijp dat dit allemaal erg vervelend is, maar écht het is het einde van de wereld niet! Ik heb vanwege veel te vroege weeën 11 weken lang 24/7 plat op bed moeten liggen, dus ik weet dat het vervelend is. Maar je overleefd dat wel ;)

Maar ik vraag me af of jij wel serieus in de gaten hebt wat er allemaal aan de hand is? Trucjes ... niet mee willen werken ... wat is belangrijker? Dat je naar huis mag of je gezondheid?
Meid, je hebt het allemaal zelf in de hand hoor. Als jij meewerkt in jouw herstel en werken naar een gezond lichaam en gewicht je doel wordt, weet ik zeker dat je snel naar huis mag.
Kijk eens wat je je lichaam en je ouders aan doet. Ga alsjeblieft goed voor jezelf zorgen en van jezelf houden, accepteer jezelf zoals je bent :(:)

Een vertrouwenspersoon is er in ieder ziekenhuis, je kunt gewoon om een maatschappelijk werkster vragen! Maar heb je sowieso geen psychische hulp op dit moment in het ziekenhuis dan???

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:45

Als je hart er mee stopt zijn er niet zo heel veel trucjes meer over....

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:49

Vindt je het trouwens niet leuk om kaarten te krijgen daa. Misschien krijg je daar door iets positiefs om je te gaan inzetten voor herstel? Ik wil je best een kaartje sturen en denk meerdere hier. We zijn allemaal streng hier tegen je maar gunnen je het beste!

Groetjes genja

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:37

Ik hoop heel erg dat je inziet wat je jezelf aandoet voordat je hart ermee kapt. Je kan dit niet winnen. Het zal nooit goed genoeg zijn, wat je jezelf ook voorhoudt. Elke doelstelling kan verbeterd, elke grens doorbroken, en het moment dat je tevreden en gelukkig bent zal altijd nét buiten bereik blijven. En het voelt vast fantastisch, om de artsen voor de gek te houden, om slimmer en beter te zijn. Maar je ziet het niet. Ziet niet dat het je geen toekomst brengt van geluk en perfectie, maar van bittere kou en ellende. Uiteindelijk komt het neer op een hele simpele keuze: dood of verandering. Iets anders is er straks niet meer. Je zal de hele weg weer terug omhoog moeten klimmen - of opgeven. Je denkt misschien dat je de hele wereld voor de gek kan houden, maar degene die je het meest voor de gek houdt ben je zelf. Besef je dat je maar één hart hebt? Dat je hart al aan het opgeven is? Het is geen kwestie van "oh, maar dat gebeurt mij niet" - het gebeurt al. Je hart kan dit niet meer. En als je doorgaat en doorgaat, de druk steeds verder opvoert, dan wordt die hartslag lager en lager tot er geen hartslag meer is. En dan moet je maar hopen dat de artsen dichtbij zijn.

Wees eerlijk tegen jezelf. Ook als je nog niet kan veranderen, wees eerlijk dat dit een doodlopende weg is.

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 08:59

Emily, ik heb zo eens even je topic en profiel doorgelezen. Wat ik daar uit op maak is er véél meer aan de hand dan alleen een te lage hartslag. Ik denk dat het een goed idee is om met iemand te praten.

Succes nog even ermee, ik studeer zelf voor verpleegkundige en de zusters zullen echt het beste met je voor hebben!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 21:52

Hoe is het nu TS? Ben je al weer thuis?

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:49

Ts hoe is het nu met je? Al thuis of nog steeds in het ziekenhuis.? We zijn in dit topic best hard tegen je maar iedereen met de beste bedoelingen. En ik ben oprecht geïnteresseerd hoe het nu met je gaat!~(mag ook in pb hoor)

Groetjes Genja

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-14 14:56

Mwah. Gister kwam de crisisdienst van de ggz langs en ze dreigden met IBS, dus volgens mij zegt dat genoeg '-'

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:59

Dat doen ze echt niet om jou te pesten hoor. Ik hoop dat je dat zelf ook snel in gaat zien en wat beter voor jezelf gaat zorgen.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 14:59

xEmily schreef:
Mwah. Gister kwam de crisisdienst van de ggz langs en ze dreigden met IBS, dus volgens mij zegt dat genoeg '-'

he, ze dreigden met een prikkelbaar darm sindroom? of ben ik zo slecht met googgle.?