Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Maar ga niet door de berm. Je fietst toch ook niet in de berm ondanks dat het niet uitmaakt dat je fiets vies wordt.. SindyKaya schreef:heidy_wilco schreef:Volgens mij heb je het gewoon niet zo op hardlopers in het algemeen TS
Oh jawel hoor, ik ben zelf ook hardloperMaar ik ga wel gewoon voor fietsers in de berm omdat ik niet bang ben voor vieze schoentjes.
Ach, zolang je niet de hele straat in beslag neemt en andere verkeersdeelnemers gewoon kunnen inhalen zonder de allergekste manoeuvres uit te halen is het wel goed ja
SindyKaya schreef:heidy_wilco schreef:Volgens mij heb je het gewoon niet zo op hardlopers in het algemeen TS
Oh jawel hoor, ik ben zelf ook hardloperMaar ik ga wel gewoon voor fietsers in de berm omdat ik niet bang ben voor vieze schoentjes.

SindyKaya schreef:heidy_wilco schreef:Volgens mij heb je het gewoon niet zo op hardlopers in het algemeen TS
Ik ga echt niet elke keer de berm in, vies of niet. Het verstoord mijn ritme en goed voor je is het ook niet, ik zeg toedels ga maar lekker opzij, zoveel ruimte neem ik niet in beslag