Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verloren schreef:Het blijft mijn vader zoals je zegt , en steunen blijf ik doen.
Daarom dat ik ook ging eten met hem voor mijn afstuderen...
Ik hou ook nog van hem ... tenzij hij die andere man wordt
En eerlijk. Weet ik momenteel niet of ik terug ga naar die psycholoog. Het was helpvol om inzicht in mijn vader te krijgen.... even mijn ei te leggen ... maar emotioneel geholpen ? Daar twijfel ik aan..
Ik weet dat ik zelf een enorm sterk persoon ben. Dat ik weet wie ik ben en waar ik sta. Relativeren .Dat is me gegeven...
Majaa dan heb je deze situatie ..
bigone schreef:En daarnaast, de reden dat je mam van hem af wil is het feit dat hij twee levens heeft, met veel vrouwen en verslavingen dus ja, hij is je biologische vader en nee, voor zo'n persoon die zijn vrouw en kinderen zo behandelt hoef je niet te blijven zorgen. Dat je je moeder steunt kan ik volkomen begrijpen maar laat je vader los en kap het contact zo veel mogelijk af.

Joolien schreef:bigone schreef:En daarnaast, de reden dat je mam van hem af wil is het feit dat hij twee levens heeft, met veel vrouwen en verslavingen dus ja, hij is je biologische vader en nee, voor zo'n persoon die zijn vrouw en kinderen zo behandelt hoef je niet te blijven zorgen. Dat je je moeder steunt kan ik volkomen begrijpen maar laat je vader los en kap het contact zo veel mogelijk af.
Nu snap ik wel dat het voor ons makkelijk banketstaaf is, jij hebt toch een bepaalde band met je vader en contract verbreken zal voelen als falen, als hem laten vallen. Dat heeft tijd nodig, en ook hier vind ik begeleiding erin wel gepast voor je.
Verloren schreef:Goed geslapen maar wat boos op mezelf dat ik gisteren niet opgeruimd en gepoetst heb ... Nog een werkje voor vanavond dan * zucht*
Maar dat humeur is ondertussen wel weg
Ik lees hier heel veel over het contact te verbreken . En zie het nut er zeker van in .
Ik weet wel als ie in spanje zit dat ik me minder zorgen maak . Dus hoop dat hij snel weer weg is ( wat ik best erg vind dat ik da wil )
Maar ik merk ook bij het lezen van al deze berichten dat ik het allemaal lichter opneem dan het lijkt ?? Dat ik denk. Jaa zo erg is het ook weer niet . Terwijl ik gisteren zo diep in de put zat... Niet meer uit bed kwam ... Maar vandaag ben ik na een slechte ochtend weer happy
Want ik vergeet niet . Ik ben gelukkig . Ik ben vrolijk op dit moment . Heb al gelachen met mensen . Denk aan mijn drukke weekend vol hopelijk plezier .
Ik heb gewoon wekelijks een aantal momenten dat mijn hoofd zo overloopt dat mijn geluk overstelpt wordt door angst . Verdriet en pijn ...
Maar ik besef dat een mens ook maar dingen aan kan tot een bepaald moment .
By the way . Ik krijg het drama wat zonder mij afpeelde tijdens de proclamatie nog niet te horen . En paps heeft nog niets laten weten
Bedankt iedereen nog steeds !!!
Cassidy schreef:Op dat verwijtende bericht mag je gewoon reageren dat je ook niet altijd in de mood bent om zijn zielige verhalen aan te horen. Het is ZIJN leven, en HIJ moet het opnieuw inrichten. Dat moet hij toch echt alleen doen.
Zou ik zo niet zeggen persoonlijk.Joolien schreef:Billy, met dit soort mensen moet je niet in discussie willen gaan dat heeft geen enkele zin. Die mensen zijn zo ziek, die kunnen realiteit niet meer onderscheiden en zien hun gedachten als waarheid. Daar moet je echt niet mee in discussie willen gaan, zij zijn al kapot, jij gaat er kapot aan.
Verloren schreef:Mams wordt daadwerkelijk wel boos als ik vertel hoe papa zich gedraagt tegenover mij ... maar eerlijk is anders want ik zeg niet tegen paps wat mams doet ( hoewel daar weinig over te zeggen valt )
Hem helemaal links laten liggen kan ik niet. Want ik ben een ontzettend zorgend persoon, altijd al gedaan naar iedereen toe... T blijft ook mijn vader he