Just_Sannee schreef:Dat is dus de rede waarom ik altijd met een deken over m'n oor slaap![]()
Of oordopjes!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
/
miezelke schreef:Renske_W schreef:
Of oordopjes!
Tja je kan toch moeilijk alles gaan toestoppen?
Wist je dat je in je leven ongeveer 8 spinnen opeet in je slaap?
.
Kaus schreef:En er zat in.. *tromgeroffel* niks!/
![]()
HA kon niks vinden. Wel is het ontstoken en helemaal geïrriteerd door het beest. Hij kon wel bevestigen dat het door een insect kwam. Welk insect zullen we nooit weten.
Ik heb nu oordruppels om het te genezen (beest heeft van binnen heel wat geïrriteerd gemaakt, verklaart waarom het nog steeds pijn doet) dus die zo maar even ophalen.
Bedankt voor jullie steun!

M_D_H schreef:miezelke schreef:Tja je kan toch moeilijk alles gaan toestoppen?
Wist je dat je in je leven ongeveer 8 spinnen opeet in je slaap?
Dat is onzin.
Een spin (geen enkele trouwens) houd niet van een vochtige warme plek.
Ze zoeken juist een donkere droge koele plek waar ze hun nest man of zich verschuilen.
Een spin zal nooit vrijwillig in je mond gaan zitten.
Er zijn trouwens ook genoeg onderzoeken naar deze fabel geweest die dit bewijzen
M_D_H schreef:Kaus schreef:En er zat in.. *tromgeroffel* niks!/
![]()
HA kon niks vinden. Wel is het ontstoken en helemaal geïrriteerd door het beest. Hij kon wel bevestigen dat het door een insect kwam. Welk insect zullen we nooit weten.
Ik heb nu oordruppels om het te genezen (beest heeft van binnen heel wat geïrriteerd gemaakt, verklaart waarom het nog steeds pijn doet) dus die zo maar even ophalen.
Bedankt voor jullie steun!
Er is dus een dier uit je oor gekropen zonder dat je het voelde![]()
Ik moet er echt niet aan denken...
Kaus schreef:Hoe past er nou een mot in je oor...!?
Ik ben denk ik wel blij dat ik het niet weet, hoef ik ook geen angst te creëren voor een bepaald insect.
Hopen dat ik vannacht wel kan slapen en ik niet weer een insect op bezoek krijg, al weet ik nu wel wat ik moet doen.